خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر

  • خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر (1)
  • خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر (10)
  • خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر (5)
  • خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر (4)
  • خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر (3)
  • خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر (9)

کد ملک : A2520

برای فروش 3,800,000,000 تومان - ویلا شمال
225  متر مربع 4 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر

 

متراژ :250 متر زمين/225متر بنا

اسناد : سند تك برگ

مشخصات :خرید ویلا نوشهر منطقه چلندر/چهار خوابه 2خواب مستر /2 بالكن/انشعبات اب برق گاز نصب/ویلا دوبلکس/تراس/  چشم انداز بی نظیر

قیمت :سه میلیارد هشتصد میلیون تومان

خرید ویلا 4 خوابه دوبلکس نوشهر

آشنایی با منطقه چلندر،خرید و فروش ویلا و زمین در چلندر

آشنایی با مناطق

منطقه چلندر جزو حومه شهرستان نوشهر بوده و در فاصله 17 کیلومتری این شهر قرار دارد. روستای چلندر از سمت شمال به روستای حوضکتی و دریای خزر، از سمت جنوب به رشد کوه های البرز، از سمت شرق به روستای ملکار و حمزده و از سمت غرب به روستای دزدک متصل می باشد. ورودی چلندر بسیار عریض بوده  فاصله جاده تا جنگل در چلندر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد. در طول مسیر مغازه های مختلف همانند مرغ فروشی، قصابی، نانوایی بربری و محلی و لواش، میوه فروشی، هایپر مارکت، برای تامین نیازهای اولیه وجود دارد.

منطقه چلندر از زمان گذشته تاکنون یکی از مناطق برند و مهم در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا و ساخت و ساز بوده است و شهرک های ساحلی و جنگلی مختلفی نیز در این منطقه واقع شده اند.

 امکانات تفریحی و ورزشی منطقه : قدمت مجتمع جهانگردی چلندر به قبل از انقلاب می رسد و فعالیت زیادی در زمینه میزبانی از مردم عزیزمان را دارد. از جادذبه های تفریحی و توریستی دیگر چلندر می توان به آبشار چلندر اشاره کرد. در دامنه جنگل آبشار کوچکی با آب همیشگی از دل چشمه ای گوارا از داخل جنگل وجود دارد که بخصوص در ایام تعطیلات بسیار شلوغ شده و در فصل تعطیلات در پایین آبشار نیز بسیاری به آب تنی می پردازند.در اطراف آبشار و داخل جنگل نیز مکان های مختلف جهت اطراق و درست کردن غذا و چای در کنار خانواده وجود دارد. در خصوص امکانات ورزشی در این روستا به جز زمین چمن فوتبال، باید به سالن ورزشی فوتسال، هندبال و والیبال و کشتی نیز اشاره کرد.

جهت اشنایی بیشتر با این منطقه بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

   چلندر

 تماس با مدیریت سایت آقای امامی 

09113900963

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید