خرید ویلا 3 خوابه نوشهر

  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر (6)
  • خرید ویلا نوشهر (2)
  • خرید ویلا نوشهر (8)
  • خرید ویلا نوشهر (11)
  • خرید ویلا نوشهر (9)
  • خرید ویلا نوشهر (10)
  • خرید ویلا نوشهر (12)

کد ملک : A2404

برای فروش 3,300,000,000 تومان - ویلا شمال
190 متر مربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا 3 خوابه نوشهر

متراژ :زمین ۲۱۱متر /بنا ۱۹۰ متر

اسناد : بافت مسکونی

 

مشخصات :ویلا نوشهر منطقه ی انارور / ۳خواب ۳سرویس ۲سالن/داخل مجتمع/اب برق  گاز نصب/محوطه کاری

 

 قیمت :3.300.000.000تومان

 

خرید ویلا 3 خوابه نوشهر

آشنایی با منطقه انارور – نوشهر – مازندران

 روستای انارور کجاست؟

آشنایی با مناطق

منطقه یا روستای انارور یکی از زیباترین مناطق خطه سرسبز شمال کشور می باشد. این روستا در استان مازندران و حومه شرقی شهرستان نوشهر به سمت نور واقع شده است.

روستای انارور از سمت غرب در 25  کیلومتری شهرستان بندری نوشهر  و از سمت شرق در 25 کیلومتری شهرستان ساحلی نور  و 15 کلیومتری رویان، در استان مازندران واقع شده است.

خرید ویلا 3 خوابه نوشهر

  انارور در نزدیکترین فاصله از سمت شرق به روستا یا منطقه علی آباد عسکرخان، از غرب به روستای ملکار، از شمال به ساحل دریای خزر و از جنوب به منطقه یا روستای سنگسرا و جنگل های زیبا و بکر البرز متصل می گردد.

روستای انارور به لحاظ جمعیت ساکن و شناور دارای تقریبا 1700 نفر جمعیت بومی و بالغ بر 3000 نفر جمعیت بومی و غیر بومی می باشد.

 اکثر جمعیت غیر بومی انارور را هموطنان عزیز از کلانشهر تهران و سایر شهرستان ها تشکیل می دهند.

خرید ویلا 3 خوابه نوشهر

روستای انارور به عنوان مرکز دهستان بلده کجور شناخته می شود و بدلیل فرهنگ بالای مردم روستا، از پیشگامان اجرای طرح هادی و عقب نشینی معابر در بین دیگر روستاهای شهرستان نوشهر بوده و دارای خیابان های بسیار چهن و عریض می باشد.

جاده های اصلی با 20-15  متر عرض و 3 ورودی اصلی به روستا و اماکن مختلف موجود در این منطقه، انارور را به یکی از زیباترین مناطق شمال کشور تبدیل نموده است.

 مشاوره

در پایان خاطر نشان می شویم که هر زمان شما عزیزان قصد خرید ویلا، آپارتمان، زمین، معاوضه ملک، ساخت و ساز و شهرک سازی، پیمانکاری، بازسازی و … را در منطقه انارور و یا سایر مناطق مربوطه را داشته اید، مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال با کمال صداقت و در محیط امن و آرام آماده خدمت گذاری به شما سروران گرامی می باشد.

هدف ما جلب اعتماد شما و معرفی ملک سالم و با هویت به شما عزیزان میباشد، چرا که هدف ما از این کار تبلیغات بیشتر مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال (www.amlakshomal.net) توسط شما سروران گرامی می باشد و مشاوره خوب و معرفی گزینه های مناسب به شما سروران گرامی سعی در رسیدن به این خواسته مان داریم.

امیدوار هستیم که بتوانیم آنچه را که مد نظر شما عزیزان می باشد در کمترین زمان ممکن و با ضریب امنیت بالا خدمتتان عرضه نماییم.

 تماس با مدیریت سایت :09113900963

جهت اشنایی بیشتر با منطقه انارور بر روی لینک زیر کیلیک کنید

  آشنایی با انارور

   آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید