خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

  • خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر (3)
  • خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر (4)
  • خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر (5)
  • خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر (2)
  • خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر (1)

کد ملک : A1957

فروخته شد 1,800,000,000 تومان - ویلا استخردار, ویلا شهرکی
250 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

 

 

اخیراً در شمال کشور، ویلا به سبک روف گاردن بسیار زیاد دیده می­شود و این سبک از ساختمان به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد استقبال سازنده­ها قرار گرفته است.

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

 

 

متراژ زمین و بنا به چه صورت است؟

ویلای مدنظر نیز روف گارون بوده  و دارای 250 زمین  و 250 بنا می­باشد.  و در حدفاصل بین شهرهای نوشهر و رویان قرار دارد. این ویلا بصورت (جنگلی – ساحلی) بوده و دارای دید بسیار عالی به (جنگل – دریا) می­باشد. اکثر ویلاهای روف جنگلی علاوه بر دید عالی به جنگل، ویوی بسیار زیبا به دریا نیز دارند، چون ارتفاع سقف روف از پایین زیاد بوده و همین امر، دید به دریای عالی را بوجود می­آورد.

مسیر رسیدن به این ویلا در منطقه مورد نظر، بسیار زیبا بوده و پس از گذراندن مسیری سرسبز و دلنشین به این ویلا خواهید رسید.

 

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

 

نوع اسکلت بنا چیست ؟

پی این ساختمان از میله­گرد و بتن ساخته شده و ستون­های آن نیز از میله­گرد و بتن طراحی شده است. سقف اول آن نیز از تیرچه و یونولیت و بتن آماده بدست آمده است. سقف روف یا همان سقف دوم نیز برخلاف ویلاهایی که بصورت شیروانی هستند، از تیرچه، یونولیت و بتن ساخته شده است.

مشخصات طبقه اول ویلا چیست؟

طبقه اول این ویلا شامل یک اتاق خواب و سالن و آشپزخانه می­باشد. قسمت آشپزخانه در سقف آن، کناف­کاری شده و نور پردازی عالی در آن تعبیه شده است. در سقف سالن این ویلا نیز کناف کار شده و نورپردازی، بویژه نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است.

سرویس بهداشتی پایین قابلیت دسترسی از سالن و اتاق خواب را داشته و کف ویلا نیز معمولاً از سرامیک می­باشد و گاهی اوقات پارکت، سنگ، لمینت و… می­باشد. برای رفتن به طبقه دوم این ویلا باید از یک راه­پله چوبی بسیار زیبا با اسکلت آهنی عبور کنید و به سالن طبقه دوم برسید.

 

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

 

مشخصات طبقه دوم ویلا چه چیز هایی می باشد؟

طبقه دوم شامل یک سالن کوچک و یک آشپزخانه کوچک می­باشد و دو اتاق خواب نیز در طبقه دوم تعبیه شده است. بعضی ویلاها در طبقه دوم شامل 3 اتاق خواب می­باشند. سرویس بهداشتی طبقه دوم این ویلا بصورت مستر بوده و مصرف­کننده براحتی می­تواند از داخل ویلا، از آن استفاده نماید. در واقع یعنی هر اتاق خواب در داخل خود دارای یک سرویس بهداشتی می­باشد که این سرویس­ها نیز مجهز به دوش، توالت فرنگی و فن جهت تهویه هوا می­باشد.

طراحی نمای ویلا به چه صورت می باشد؟

در نمای بیرونی ویلای روف گاردن مدرن، معمولاً دیوار بصورت سفید یا مشکی و خاکستری طراحی می­شود. بعضی ویلاها ترکیبی از ورق آهنی در قسمت پیشانی تراس و قسمت جان پناه روف، دیوار سفید، چوب­کاری و یا سنگ مشکی استفاده می­کنند.

کرسی ویلاها هم اکثرا از سنگ میگون مشکی استفاده می­شود و در ویلاهای مدل روف، معمولاً ارتفاع کرسی کوتاه­تر، نسبت به سایر ویلاها می­باشد.

حیاط سازی ویلا به چه صورت می باشد؟

حیاط­سازی این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف فصلی، کاج لاوسون و غیره آذین­بندی شده است. کف حیاط آن نیز با سنگ طراحی شده و درب ورودی ویلا نیز با درب ضدسرقت می­باشد.

همچنین ترکیبی از دیوار سفید و ورق مشکی روی آن برای دیوارکشی حیاط و ترکیب آهن با چوب برای دروازه وروی حیاط، نمای بسیار زیبایی به این ویلاها می­دهد.

در این مدل ویلاها نورپردازی محوطه، روی دیوار، داخل باغچه­ها و سقف روف یا حیاط خلوت آن به همراه آلاچیق بالا و داخل حیاط، می­تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد و از لذت­های داشتن یک ویلای خوب در شمال کشور شما را بهره­مند سازد.

 

 

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

خرید ویلا 3 خوابه در انارور نوشهر

 

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

 

چرا منطقه ی انارور نوشهر را جهت خرید ویلا انتخاب کنیم؟

 

 

آشنایی با منطقه انارور (اندرور) – نوشهر – مازندران

آشنایی با منطقه انارور – نوشهر – مازندران

1- روستای انارور کجاست؟

منطقه یا روستای انارور یکی از زیباترین مناطق خطه سرسبز شمال کشور می باشد. این روستا در استان مازندران و حومه شرقی شهرستان نوشهر به سمت نور واقع شده است.

روستای انارور از سمت غرب در 25  کیلومتری شهرستان بندری نوشهر  و از سمت شرق در 25 کیلومتری شهرستان ساحلی نور  و 15 کلیومتری رویان، در استان مازندران واقع شده است.

انارور در نزدیکترین فاصله از سمت شرق به روستا یا منطقه علی آباد عسکرخان، از غرب به روستای ملکار، از شمال به ساحل دریای خزر و از جنوب به منطقه یا روستای سنگسرا و جنگل های زیبا و بکر البرز متصل می گردد.

روستای انارور به لحاظ جمعیت ساکن و شناور دارای تقریبا 1700 نفر جمعیت بومی و بالغ بر 3000 نفر جمعیت بومی و غیر بومی می باشد.

اکثر جمعیت غیر بومی انارور را هموطنان عزیز از کلانشهر تهران و سایر شهرستان ها تشکیل می دهند.

روستای انارور به عنوان مرکز دهستان بلده کجور شناخته می شود و بدلیل فرهنگ بالای مردم روستا، از پیشگامان اجرای طرح هادی و عقب نشینی معابر در بین دیگر روستاهای شهرستان نوشهر بوده و دارای خیابان های بسیار چهن و عریض می باشد.

جاده های اصلی با 20-15  متر عرض و 3 ورودی اصلی به روستا و اماکن مختلف موجود در این منطقه، انارور را به یکی از زیباترین مناطق شمال کشور تبدیل نموده است.

2- جاذبه های مذهبی و توریستی انارور نوشهر چیست؟

  • وجود اماکن تفریحی و مذهبی نیز در این روستا باعث جذب توریست و گردشگران مختلف شده است. مسجد امام حسین (ع) روستای انارور با زیربنای 1000 متر، امام زاده نوح (ع) و امام زاده فارس (ع) از جاذبه های مذهبی این روستا می باشند.

  • از مناطق گردشگری روستای انارور می توان به پلاژ ساحلی آرام انارور ، فروشگاه زنجیره ای تونل، زمین فوتبال واقع در دامنه جنگل و آبشار انارور در دل جنگل اشاره کرد.
  • همچنین چهره های سرشناس ورزشی مملکت مان همانند آقای صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و رییس سابق فدراسیون فوتبال آقای کفاشیان و هنرمندان معروف کشور همانند آقای محمد انصاری هنرپیشه معروف و آقای مجید انصاری مدل مرد معروف ایران(شهرک غزال)، نیز در منطقه انارور اقدام به خرید ویلا نموده اند. این منطقه دارای 5 ورودی به ساحل شنی دریا می باشد که دارای طول 3 کیلومتری می باشد.
  • چشمه ی آب شرب انارور از دیگر جاذبه های این منطقه می باشد که هم جهت مصارف آب شرب و هم جهت مسایل تفریحی و گردشگری استفاده می شود و در دل گرمای تابستان دارای آبی سرد و گوارا می باشد.
  • کته کبابی قوام الدین، فست فود تیم برگر که جنب پلاژ ساحلی انارور واقع شدند، همچنین رستوران کاسپین، رستوران بهارنارنج با موسیقی زنده و هایپر مارکت های مختلف نظیر تهران مارکت، ملل مارکت، مواد غذایی رویانیان، همچنین شیرینی سرای ساقدوش، پیتزا تهران ویچ، همگی در این منطقه ی زیبا واقع شدند.

فروش ویلا در رویان داخل شهرک

  • منطقه انارور دارای 2 نانوایی سنتی جهت پخت نان محلی فتیر و همچنین 3 نانوایی مدرن لواش، بربری و نا ن فانتزی جهت مصرف شما عزیزان می باشد.
  • 3 تاکسی آژانس درون شهری، برون شهری و همچنین چندین میوه فروشی، مرغ فروشی و قصابی جهت تامین نیاز مردم انارور و مهمانان گرامی می باشد.
  • خیابان های اصلی انارور به صورت بسیار زیبا جدول بندی شده و با درختان زیبای نارنج آذین بندی شده که در فصول مختلف سال، جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده است.
  • در منطقه انارور، راه میانبرجنگلی بسیار بکر و زیبا جهت کوه نوردی و پیاده روی و ورزش همگانی در مسیر کمپ حسلگ وجود دارد.کمپ حسلگ یکی از زیباترین مناطق در دل جنگل انارور می باشد که همه ساله پذیرای مهمانان و توریست های زیادی از بخش های مختلف کشور می باشد.

روستای انارور نوشهر

ارتفاعات انارور، حسلگ

منطقه ی انارور همچنین یکی از بهترین مناطق جهت سرمایه گذاری، ساخت و ساز و خرید و فروش ملک در شمال می باشد.

ویلا شهرکی نوشهر

3- چرا انارور را باید جهت خرید ملک در شمال انتخاب کرد؟؟

چرا باید در انارور سرمایه گذاری کرد یا به ساخت و ساز و خرید و فروش زمین، ویلا ، باغ و غیره پرداخت؟

3-1 علی رغم موارد ذکر شده، باید خاطرنشان کنیم که منطقه انارور به دلیل نزدیکی به جاده چالوس _ کرج یکی از مناطق جذاب برای توریست های عزیز می باشد.

چرا که در سال 98، بخش تهران تا شهرستانک جاده چالوس نیز افتتاح می شود و قسمت چالوس تا مرزن آباد هم چند سالی هست که در حال استفاده می باشد و فقط دو قسمت دیگر بزرگراه چالوس-کرج در حال آماده سازی می باشد که انشاالله طی سالهای آینده به بهره برداری می رسد.

خرید ویلا لوکس شمال

3-2- همچنین فرودگاه شهرستان نوشهر، چندین پرواز رفت و برگشت به سمت تهران و مشهد در طول هفته  داشته و همچنین به سایر استان های کشور همانند اصفهان، اهواز، تبریز و غیره، هفته ای چند روز رفت و برگشت، پرواز دارد.

3-3- بندر نوشهر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه است که تنها 25 کیلومتر با منطقه انارور فاصله دارد، این بندر منطقه ی ویژه اقتصادی می باشد و به زودی قرار است بازار آزاد بندر نوشهر نیز افتتاح گردد .

3-4- پارک جنگلی سیسنگان، سد خاکی آویدر، جاده آب پری در مسیر رویان به ییلاقات کجور، کدیر، ویسر، دلسم، کندلوس، آبشار آب پری ، بین، کهنه ده، سیاه سنگ، وازک و بسیاری از ییلاقات دیگر این منطقه از دیگر جاذبه های گردشگری و نزدیک به منطقه انارور می باشند.

این مکان های زیبا انارور را جهت جذب توریست و سرمایه گذار ترغیب نموده و همه ساله افراد بیشتری به این منطقه جهت فعالیت در حوزه ملک تشریف می آورند.

3-5- همچنین پروژه هتل داریوش در بخش ساحلی روستای انارور توسط سرمایه گذار سرشناس کشور، دلیل محکمی بر انتخاب منطقه انارور به عنوان محلی امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری می باشد.

3-6- از دیگر افتخارات میزبانی منطقه انارور از چهره های معروف کشور، حضور خواننده مطرح پاپ کشور یعنی مهرداد نیویورکی در این منطقه می باشد.

همچنین بازیگر معروف سال های قدیم این مملکت، یعنی مرحوم سرکار خانم مهین شهابی نیز بیش از 20 سال در منطقه انارور سکونت داشته است.

3-7- وجود سرمایه گذاران به نام کشور همانند آقای حاتم، آقای مدلل، آقای غنی پور که جزو سرمایه گذاران به نام و مطرح کشور می باشد نیز از دیگر امتیازات خوب و امنیت بالای این منطقه جهت سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک در انارور می باشد.

3-8- شهرک های برند موجود در منطقه انارور، شامل شهرک های داشت، شهرک یاران، شهرک پزشکان شهرک سیتروس، شهرک ساحل آرام شمال، دنیای دریا، شهرک مخابرات، شهرک گلها، که همگی جزو شهرک های ساحلی می باشند، همه ساله میزبان عزیزان زیادی از اقصی نقاط کشور می باشند.

شهرک های برند جنگلی منطقه انارور همانند شهرک آراز چای، شهرک باران، شهرک پامچال، شهرک زیتون،شهرک گل بیشه، شهرک هفت شهر عشق، شهرک غزال بیشه، شهرک روژان، شهرک بهشت، شهرک گلستانگ، شهرک شاه باغ، شهرک کتی، شهرک آفتاب گردان، شهرک ماتیسا، شهرک کیوان، شهرک ماهان، شهرک تانیا، شهرک ارغوان، شهرک مزرعه سبز، شهرک میشگا و شهرک فرهنگ، چندین و چند شهرک یا مجتمع در ابعاد کوچک و بزرگ می باشند که به دلیل ازدیاد تعداد این شهرک ها ما فقط بخشی از آن ها را ذکر نموده ایم.

تعداد کثیر این شهرک ها نشان دهنده فرهنگ بالای مردم انارور می باشد که گردشگران و هموطنان عزیزمان، انارور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می نمایند.

خرید ویلا در شمال رو به دریا

خرید ویلا در شمال رو به دریا

3-9- همچنین بانک پارسیان تصمیم به سرمایه گذاری بزرگی در منطقه انارور دارد که شامل خرید 400 هزار متر مربع از اراضی این منطقه واقع در دامنه جنگل می باشد که مشرف به دریا و جنگل بوده و به زودی پروژه تفریحی، توریستی، گردشگری شامل تله کابین، رستوران، امکانات تفریحی و گردشگری و غیره در این محل به انجام خواهد رسید.

3-10- نزدیکی دریا و جنگل

همانطور که می­ دانید روستای انارور در نوار ساحلی خزر در استان مازندران و شهرستان نوشهر قرار دارد.

بعبارتی موقعیت این زمین­ها جلگه­ ای می ­باشد و از قدیم استان مازندران بویژه غرب آن را جلگه مازندران می ­نامیدند.

در این قسمت فاصله بین جنگل و دریا بسیار کم بوده و در بیشترین فاصله به 2 الی 3 کیلومتر ممکن است برسد.

این فاصله نزدیک می ­تواند یکی از مزیت­ های اصلی روستای انارور جهت جذب سرمایه­ گذار و خرید یا فروش خانه در انارور نوشهر باشد.

3-11- چنانچه شما عزیزان در حومه شهرستان نوشهر و از جمله روستای انارور اقدام به سرمایه­ گذاری و یا زندگی موقت و یا دائمی نمایید می­ توانید کارت مرز نشینی (مرز دریایی) دریافت نمایید و در آینده نیز از مزایای آن برخوردار شوید.

3-12- یکی از طرح ­های دیگری که در حال اجرا شدن در منطقه ساحلی نوشهر به سمت رویان می­ باشد، احداث جاده ساحلی از داخل آب می ­باشد. این موضوع نیز در افزایش جذب توریست و سرمایه­ گذار نقش بسزایی در منطقه بویژه روستای انارور خواهد داشت.

3-12- در آینده نزدیک نیز این احتمال وجود دارد که غرب استان مازندران، یعنی از محمودآباد تا رامسر به یک استان جدید، مجزا شود.

چنانچه این اتفاق بیفتد، نوشهر هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم به لحاظ نقشه شهری و ادارات کل که در خود جای داده است، در اولویت اول جهت مرکزیت استان جدید خواهد بود.

روستای انارور نیز در اینصورت به دلیل نزدیکی به شهر نوشهر از تمامی مزایای آن برخوردار خواهد شد.

مشاوره ملکی حقوقی

مشاوره تخصصی ملک

مشاوره

در پایان خاطر نشان می شویم که هر زمان شما عزیزان قصد خرید ویلا، آپارتمان، زمین، معاوضه ملک، ساخت و ساز و شهرک سازی، پیمانکاری، بازسازی و … را در منطقه انارور و یا سایر مناطق مربوطه را داشته اید، مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال با کمال صداقت و در محیط امن و آرام آماده خدمت گذاری به شما سروران گرامی می باشد.

هدف ما جلب اعتماد شما و معرفی ملک سالم و با هویت به شما عزیزان میباشد، چرا که هدف ما از این کار تبلیغات بیشتر مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال (www.amlakshomal.net) توسط شما سروران گرامی می باشد و مشاوره خوب و معرفی گزینه های مناسب به شما سروران گرامی سعی در رسیدن به این خواسته مان داریم.

امیدوار هستیم که بتوانیم آنچه را که مد نظر شما عزیزان می باشد در کمترین زمان ممکن و با ضریب امنیت بالا خدمتتان عرضه نماییم.

 

تماس با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید