خرید ویلا نوساز با ویو جنگل

  • خرید ویلا نوساز نوشهر
  • خرید ویلا نوساز نوشهر
  • خرید ویلا نوساز نوشهر
  • خرید ویلا نوساز نوشهر
  • خرید ویلا نوساز نوشهر
  • خرید ویلا نوساز نوشهر (2)
  • خرید ویلا نوساز نوشهر (3)

کد ملک : ‌A2401

برای فروش 3,500,000,000 تومان - ویلا شمال
200 متر مربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا نوساز با ویو جنگل

 

متراژ :۳۰۰متر‌زمین /۲۰۰متر‌بنا 

اسناد :بافت مسکونی

مشخصات :ویلا شهرکی در منطقه ی صلاح الدین کلا نوشهر/انشعابات وصل/نگهبانی‌۲۴ساعته

 

قیمت   3.500.000.000تومان

خرید ویلا نوساز با ویو جنگل

 

منطقه صلاح الدین کلا چسبیده به پارک ملی سیسنگان بوده و یکی از مقاصد اصلی هموطنان کشورمان در ایام تعطیلات و سایر فصول سال جهت گذراندن اوقات فراغت می باشد.
صلاح الدین کلا جز محدوده شهرستان نوشهر بوده و دارای امکانات خوبی برای زندگی می باشد. منطقه صلاح الدین کلا از سمت شمال به دریا و از سمت جنوب به مناطق تاج الدین کلا، پی کلا، ملا کلا و از سمت غرب به پارک سیسنگان و از سمت شرق به منطقه ونوش متصل می باشد.

صلاح الدین کلا این پتانسیل را دارد که در آینده ی نزدیک به شهر تبدیل شود، چرا که بیشتر امکانات شهری را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می توان به چندین بانک، داروخانه، آتش نشانی درمانگاه، بنیاد مسکن، بخشداری و … اشاره کرد.
همچنین مراکز خرید مختلف شامل تعطیلات (holiday)و بازارچه های سنتی شامل صنایع دستی و…. در این منطقه موجود می باشد.

خرید ویلا نوساز با ویو جنگل

 

مراکز رفاهی شامل مجموعه استخر، سونا، جکوزی، زمین فوتبال و … می باشد. دریاچه آویدر و مسیر کوهنوردی در جنگل صلاح الدین کلا نیز بسیار زیبا و بکر می باشد. منطقه صلاح الدین کلا شامل پمپ بنزین، کلانتری، رستوران ها و فست فودهای مختلف، هایپرمارکت و ساحل دریای بسیار زیبا می باشد که همه ساله پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور می باشد.

خرید ویلا نوساز با ویو جنگل

فروش ویلا در شمال،شهرک های صلاح الدین کلا

صلاح الدین کلا به دلیل موقعیت رو به رشد خود مقصد بسیاری از هموطنان گرامی مان جهت خرید ویلا، زمین، آپارتمان و یا سرمایه گذاری در این منطقه می باشد. شهرکی های بزرگ و کوچک زیبایی که در این منطقه احداث شده اند نشان دهنده ی این امر می باشند. شهرک های جنگلی مانند شهرک صلاح الدین کلا، شهرک آزالیا، شهرک آقابزرگ، شهرک ستاره شمال، شهرک باغ چای، شهرک شالی، شهرک زنبق و شهرک های ساحلی مانند شهرک صلاح الدین کلا، شهرک ساحلی متعلق به شرکت هواپیمایی، شهرک ساحلی سیسنگان و غیره می باشد.

خرید ویلا ارزان نوشهر

منطقه صلاح الدین کلا به دلیل فاصله 1 کیلومتری به پارک و ساحل سیسنگان، فاصله 10 کیلومتری تا شهر رویان، فاصله 25 کیلومتری تا شهر نوشهر، فرودگاه نوشهر، فاصله 30 کیلومتری تا جاده چالوس و فاصله 100 کیلومتری با جاده هراز یک منطقه ویژه به لحاظ موقعیت جغرافیایی محسوب می شود.

چنانچه بدنبال خرید ملک در صلاح الدین کلا می باشید،از طریق مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال می توانید در سریعترین زمان ممکن به خواسته خود برسید. مشاورین ما در طول شبانه روز اماده ارائه خدمات به شما سروران گرامی می باشند.

تماس مستقیم با مدیر سایت :09113900963 دکتر امامی

جهت اشنایی بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک کنید

 

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید