خرید ویلا مبله نوشهر

  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر (8)
  • خرید ویلا نوشهر (2)
  • خرید ویلا نوشهر (4)
  • خرید ویلا نوشهر (3)
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر (7)

کد ملک : A2472

برای فروش 3,500,000,000 تومان - ویلا شمال
230 متر مربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا مبله نوشهر

 

متراژ :زمین ۴۰۵ متر بنا ۲۳۰ متر

اسناد :دارای مجوز ساخت

مشخصات :خرید ویلا نوشهر/۳ خوابه با مستر و کولر مجزا/ مبله کامل /کوچه اختصاصی /حیاط سازی عالی/محوطه کاری شده با ویو بسیار زیبا

قیمت :3.500.000.000تومان

خرید ویلا مبله نوشهر

خرید ویلا جنگلی:

خرید ویلا جنگلی جهت گذراندن اوقات فراغت، تعطیلات آخر هفته، ایام عید نوروز و تعطیلات تابستانی و یا زندگی دایمی، به یکی از اهداف اصلی هموطنان عزیزمان تبدیل شده است.

منظور از ویلای جنگلی، ویلایی می باشد که در سمت جنگلی  قرار دارد و در واقع اتوبان های احداث شده در نوار شمالی دریای خزر ، این منطقه را به دو بخش ساحلی و جنگلی تقسیم کرده است. که سمت شمالی این جاده، بخش ساحلی و سمت جنوبی آن بخش جنگلی نامیده می شود.

با توجه به مشکلات عدیده کلان­ شهرها، همانند معضل ترافیک، آلودگی هوا، مشکلات آپارتمان ­نشینی، کمبود سرانه ورزشی و تفریحی، افزایش جمعیت، آلودگی صوتی و هزاران مشکل دیگر، خرید ویلا در شمال به­ ویژه خرید ویلا جنگلی، جهت دورشدن از تمامی مسائل ذکر شده، در اولویت اکثر هموطنان تهرانی و سایر مناطق ایران، قرار گرفته است. از مزیت های ویلاهای جنگلی می­توان به آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین اشاره کرد، هم­چنین با تغییر فصول، شما می­توانید تمامی تغییرات فصلی را به­ صورت کاملا زنده مشاهده نمایید و از    نعمت­ های خداوندی استفاده لازم را ببرید.

خرید ویلا در دامنه جنگل و یا در ارتفاعات، در شمال کشور هم می­تواند تجربه­ ای شیرین و رویایی باشد.

  خرید ویلا جنگلی با سند ششدانگ و شورایی، خرید ویلا جنگلی با مجوز ساخت و پایان­کار، خرید ویلا جنگلی از چند صد میلیون میلیون تا ویلاهای میلیاردی، بازسازی ویلای جنگلی، پیمانکاری ساختمان و بسیاری از موارد دیگر جزو خدمات بانک اطلاعات املاک شمال بوده و شما عزیزان می­توانید در کمترین زمان و از طریق تماس با مشاورین مربوطه به این خدمات دسترسی پیدا کنید.

خرید ویلا جنگلی مستقل، خرید ویلا جنگلی شهرکی، خرید ویلا جنگلی با نگهبانی، خرید ویلا جنگلی در ارتفاع و دامنه جنگل (پای کوه) خرید ویلا جنگلی نزدیک به دریا، همگی به­راحتی و توسط مشاورین برتر بانک اطلاعات املاک شمال قابل انجام می­باشد و فقط کافی است شما عزیزان وقت خود را در اختیار ما قرار دهید و اعتمادتان را به مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال بسپارید.

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با آدرس سایت www.amlakshomal.net و آدرس کانال @amlakshomalinfo به ­صورت اینترنتی و مجازی و هم­چنین به­ صورت ملاقات حضوری و بازدیدهای ویلای مورد نظر شما و پیشنهادی مشاورین، آمادگی ارائه هرگونه خدمتی در این زمینه را به شما سروران محترم دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کیلیک کنید.

  خرید ویلا در مازندران

   خرید ویلای جنگلی

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید