خرید ویلا شهرکی جنگلی

  • خرید ویلا روف گاردن
  • خرید ویلا روف گاردن (5)
  • خرید ویلا روف گاردن (3)
  • خرید ویلا روف گاردن (4)
  • خرید ویلا روف گاردن
  • خرید ویلا روف گاردن (7)
  • خرید ویلا روف گاردن (8)
  • خرید ویلا روف گاردن (9)

کد ملک : A2413

برای فروش 4,500,000,000 تومان - ویلا شمال
200 متر مربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا شهرکی جنگلی 

 

متراژ :زمین ۲۰۰ متر/ بنا ۲۰۰ متر

اسناد :سند تک برگ پایان کار

مشخصات :خرید ویلا نوشهر/داخل مجتمع با نگهبان/۳خواب  /۲ سالن ۲ اشپزخانه ۳ تراس/ اب برق گاز نصب /روف گاردن/دید دریا و جنگل

قیمت :4.500.000.000تومان

خرید ویلا شهرکی جنگلی 

خرید ویلا شهرکی :

آشنایی با مناطق

شهرک در یک تعریف ساده عبارت است از یک مجموعه ای از چندین ویلا و یا قطعه زمین که دور تا دور آن محصور شده باشد و دارای نگهبانی و سرایداری باشد و توسط هیدت مدیره و مدیر شهرک، اداره شود. که این تعریف ساده در مورد شهرک های مختلف از شهرک های کوچک با امکانات ابتدایی، تا شهرک های بزرگ با امکانات پیشرفته، متفاوت می باشد.

خرید ویلا شهرکی جنگلی 

یک ویلای شهرکی می تواند مزیت های خوبی داشته باشد که مهمترین آن امنیت بالای آن می باشد. در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال، حق شارژ ماهیانه و یا سالیانه شهرک های کوچک و بزرگ نیز متفاوت می باشد و بر اساس مصوبه هیئت مدیره هر شهرکی، حق شارژ نیز تفاوت دارد. همچنین هر شهرکی دارای اساسنامه مختص خود می باشد که از ایتدای تشکیل شهرک، این اساسنامه تهیه و تنظیم می شود.   

خرید ویلا جنگلی :

خرید ویلا جنگلی جهت گذراندن اوقات فراغت، تعطیلات آخر هفته، ایام عید نوروز و تعطیلات تابستانی و یا زندگی دایمی، به یکی از اهداف اصلی هموطنان عزیزمان تبدیل شده است.

با توجه به مشکلات عدیده کلان­ شهرها، همانند معضل ترافیک، آلودگی هوا، مشکلات آپارتمان ­نشینی، کمبود سرانه ورزشی و تفریحی، افزایش جمعیت، آلودگی صوتی و هزاران مشکل دیگر، خرید ویلا در شمال به­ ویژه خرید ویلا جنگلی، جهت دورشدن از تمامی مسائل ذکر شده، در اولویت اکثر هموطنان تهرانی و سایر مناطق ایران، قرار گرفته است. از مزیت های ویلاهای جنگلی می­توان به آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین اشاره کرد، هم­چنین با تغییر فصول، شما می­توانید تمامی تغییرات فصلی را به­ صورت کاملا زنده مشاهدهنمایید و از    نعمت­های خداوندی استفاده لازم را ببرید.

خرید ویلا در دامنه جنگل و یا در ارتفاعات، در شمال کشور هم می­تواند تجربه­ ای شیرین و رویایی باشد.

منظور از ویلای جنگلی، ویلایی می باشد که در سمت جنگلی  قرار دارد و در واقع اتوبان های احداث شده در نوار شمالی دریای خزر ، این منطقه را به دو بخش ساحلی و جنگلی تقسیم کرده است. که سمت شمالی این جاده، بخش ساحلی و سمت جنوبی آن بخش جنگلی نامیده می شود.

در ارتباط با خرید ویلای شهرکی  و جنگلی در شمال همه روزه و از ساعت 8 صبح الی شب می توانید با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید تا لذت یک خرید خوب را تجربه نمایید.

تماس با مدیریت سایت :09113900963دکتر امامی

جهت کسب اطلاعت بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید

 خرید ویلای جنگلی

  خرید ویلای شهرکی در شمال

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید