خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

  • خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک (1)
  • خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک (2)
  • خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک (3)
  • خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک (4)

کد ملک : A1983

فروخته شد 2,350,000,000 تومان - ویلا شمال
250 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

 

اخیراً در شمال کشور، ویلا به سبک روف گاردن بسیار زیاد دیده می­شود و این سبک از ساختمان به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد استقبال سازنده­ها قرار گرفته است.

متراژ زمین و بنا به چه صورت است؟

ویلای مدنظر نیز روف گارون بوده و دارای 330  زمین و250 متر بنا می­باشد.  و در حدفاصل بین شهرهای نوشهر و رویان قرار دارد. این ویلا بصورت (جنگلی ) بوده و دارای دید بسیار عالی به (جنگل) می­باشد. اکثر ویلاهای روف جنگلی علاوه بر دید عالی به جنگل، ویوی بسیار زیبا به دریا نیز دارند، چون ارتفاع سقف روف از پایین زیاد بوده و همین امر، دید به دریای عالی را بوجود می­آورد.

مسیر رسیدن به این ویلا در منطقه مورد نظر، بسیار زیبا بوده و پس از گذراندن مسیری سرسبز و دلنشین به این ویلا خواهید رسید.

نوع اسکلت بنا چیست ؟

پی این ساختمان از میله ­گرد و بتن ساخته شده و ستون­های آن نیز از میله­گرد و بتن طراحی شده است. سقف اول آن نیز از تیرچه و یونولیت و بتن آماده بدست آمده است. سقف روف یا همان سقف دوم نیز برخلاف ویلاهایی که بصورت شیروانی هستند، از تیرچه، یونولیت و بتن ساخته شده است.

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

 

مشخصات طبقه اول ویلا چیست؟

طبقه اول این ویلا شامل یک اتاق خواب و سالن و آشپزخانه می­باشد. قسمت آشپزخانه در سقف آن، کناف­کاری شده و نور پردازی عالی در آن تعبیه شده است. در سقف سالن این ویلا نیز کناف کار شده و نورپردازی، بویژه نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است.

سرویس بهداشتی پایین قابلیت دسترسی از سالن و اتاق خواب را داشته و کف ویلا نیز معمولاً از سرامیک می­باشد و گاهی اوقات پارکت، سنگ، لمینت و… می­باشد. برای رفتن به طبقه دوم این ویلا باید از یک راه­پله چوبی بسیار زیبا با اسکلت آهنی عبور کنید و به سالن طبقه دوم برسید.

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

 

مشخصات طبقه دوم ویلا چه چیز هایی می باشد؟

طبقه دوم شامل یک سالن کوچک و یک آشپزخانه کوچک می­باشد و دو اتاق خواب نیز در طبقه دوم تعبیه شده است. بعضی ویلاها در طبقه دوم شامل 3 اتاق خواب می­باشند. سرویس بهداشتی طبقه دوم این ویلا بصورت مستر بوده و مصرف­کننده براحتی می­تواند از داخل ویلا، از آن استفاده نماید. در واقع یعنی هر اتاق خواب در داخل خود دارای یک سرویس بهداشتی می­باشد که این سرویس­ها نیز مجهز به دوش، توالت فرنگی و فن جهت تهویه هوا می­باشد.

طراحی نمای ویلا به چه صورت می باشد؟

در نمای بیرونی ویلای روف گاردن مدرن، معمولاً دیوار بصورت سفید یا مشکی و خاکستری طراحی می­شود. بعضی ویلاها ترکیبی از ورق آهنی در قسمت پیشانی تراس و قسمت جان پناه روف، دیوار سفید، چوب­کاری و یا سنگ مشکی استفاده می­کنند.

کرسی ویلاها هم اکثرا از سنگ میگون مشکی استفاده می­شود و در ویلاهای مدل روف، معمولاً ارتفاع کرسی کوتاه­تر، نسبت به سایر ویلاها می­باشد.

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

 

حیاط سازی ویلا به چه صورت می باشد؟

حیاط­سازی این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف فصلی، کاج لاوسون و غیره آذین­بندی شده است. کف حیاط آن نیز با سنگ طراحی شده و درب ورودی ویلا نیز با درب ضدسرقت می­باشد.

همچنین ترکیبی از دیوار سفید و ورق مشکی روی آن برای دیوارکشی حیاط و ترکیب آهن با چوب برای دروازه وروی حیاط، نمای بسیار زیبایی به این ویلاها می­دهد.

در این مدل ویلاها نورپردازی محوطه، روی دیوار، داخل باغچه­ها و سقف روف یا حیاط خلوت آن به همراه آلاچیق بالا و داخل حیاط، می­تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد و از لذت­های داشتن یک ویلای خوب در شمال کشور شما را بهره­مند سازد.

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

خرید ویلا روف گاردن در شمال، نوشهر- چلک

 

نکته پایانی :  در پایان مجموعه ی بانک اطلاعاتی املاک شمال این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با مشاوره ی تخصصی مشاورین مجموعه بهترین ملک را با توجه به معیار و سلیقه ی خود خریداری خواهید کرد. هدف ما دست یافتن به  ایده آل شما عزیزان است.

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید