خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال

  • خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال (1)
  • خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال (2)
  • خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال (3)
  • خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال (4)

کد ملک : RO794

فروخته شد 1,500,000,000 تومان - ویلا شمال
220 مترمربع 4 اتاق خواب 5 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال

 

متراژ:  ۲۸۹متر زمین ۲۲۰متر بنا

 

 اسناد:  مجوز ساخت دارد

 

مشخصات ویلا : ویلا دوبلکس /۴خواب همراه با مستر /   یک خواب پایین ۳خواب بالا /  نما شمالی جنوبی / تراس بزرگ /  ویوی جنگل و دریا

قیمت: یک میلیاردو پانصد میلیون تومان

 

برای خرید و فروش در شمال چه نکاتی را باید بدانیم؟ 

 

مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

 

در دنیای امروز با پیشرفت روز افزون در بستر اینترنت و فضای مجازی، فرصتی ایجاد شد تا همه ی افراد بتوانند با استفاده از این امکانات داشته های خود را در معرض دید عموم قرار دهند. سایت های اینترنتی، اپلیکیشن ها، و غیره،ممکن است فضای مناسبی جهت تبلیغات محصولات محتلف را به وجود آورند.

اما متاسفانه در موارد زیادی به ویژه در بخش املاک بعضی ازمشاورین از این بستر ایجاد شده به صورت نامطلوب استفاده می نمایند. موارد زیادی را در گفته های مشتریان گرامی دیده ایم که همگی ناراضی از بعضی مسایل بوده اند که در زیر به صورت شفاف، بعضی از آن ها را توضیح خواهیم داد.

مشاوره فروش ویلا و زمین در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال

1 ) دستکاری تصاویر

متاسفانه بعضی از مشاورین املاک، عکس مورد نظر از ملک را دستکاری کرده و به صورت زیبا و غیر طبیعی آنرا نمایش می دهند تا فقط بتوانند مشتری را جذب نموده و سپس بعد از عدم انتخاب مشتری، مورد های دیگری را به او نشان داده که اصلا مورد قبولشان نبوده و در نهایت قضاوت شما عزیزان را در مورد همه املاک ها ممکن است به چالش بکشانند.

2 )عدم ارایه اطلاعات صحیح در مورد ملک های فروشی

متاسفانه مورد دوم خیلی بدتر از حالت اول می باشد و تصاویری از ویلاهایی که فروخته شده اند و یا اینکه اصلا فروشی نیستند را در  تبلیغات خود جای داده و سپس با جذب مشتریان به منطقه مورد نظر، اعلام فروش ملک  می نمایند و سپس ملک های دیگر را نشان می دهند که ممکن است اصلا مد نظر شما سروران گرامی نباشد و این قضیه اعتماد مشتری به مشاور املاک را از بین می برد. و خیلی ها بعد از استعلام موجود بودن ملک توسط مشتری، باز هم متاسفانه حقیقت را به مشتری نمی گویند.

3 ) عدم ارایه اطلاعات صحیح در مورد قیمت ملک ها

در خیلی از موارد از جمله در سایت های اینترنتی مربوط به املاک های مختلف و یا سایت های تبلیغاتی در بخش املاک، مشاهده شده که خیلی از مشاورین، قیمت اصلی فایل فروشی را حداقل 50 درصد کمتر از قیمت واقعی اعلام می نمایند تا فقط بتوانند مشتری را جذب نمایند و به هر نحوی فقط میخواهند معامله را به سرانجام برسانند ولی از طرف دیگر این مسئله باعث شده که سایتها ومشاورینی را که قیمت واقعی را اعلام می نمایند و درست کار می کنند نیز زیر سوال برده شوند و جلوه سایر مشاورین املاک را هم مخدوش می نماید.

مشاوره صحیح در مورد خرید و فروش زمین و ویلا در شمال

خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال

4)عدم تسلط کامل بر منطقه تحت فعالیت

خیلی از مشاورین املاک متاسفانه اشراف کامل بر منطقه آگهی شده را نداشته و فقط خواستار جذب مشتری به هر نحوی بوده و تنها کار آنها کار تبلیغاتی می باشد. بنابراین از شما تقاضا داریم که از مشاورینی اطلاعات دریافت نمایید که بومی همان منطقه مورد نظر بوده و اطلاعات کاملی از منطقه خودشان داشته باشند.

در مورد حالت هایی که در بالا ذکر شده خدمتتان عارضم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در خصوص تمام موارد، خود را نسبت به شما سروران گرامی متعهد دانسته و تا آنجایی که بتوانیم زمینه را جهت خرید آسان، مطمئن و کارشناسانه، برای شما عزیزان فراهم می نماییم و تمام اصول اخلاقی و انسانی را در تمام مراحل خرید،رعایت نموده و انشاالله بتوانیم زمینه و بستر یک خرید خوب را برایتان فراهم سازیم.

مشاوره

مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال را از مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال بخواهید چرا که این مجموعه برمنطقه غرب مازندران یعنی  شهرستان نور رویان، نوشهر (چالوس،نمک آبرود،متل قو، تنکابن در آینده نزدیک) اشراف کامل داشته و همه روزه علاوه بر جمع آوری فایل های مختلف جهت فروش در مناطق ذکر شده، فایل های زیادی نیز در سایت املاک شمال ثبت شده و منبع عظیمی از فایل های فروشی را در بر دارد. مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال را بصورت صحیح و تخصصی از ما بخواهید.

از طرفی دیگر در منطقه نور ، رویان تا نوشهر و چالوس مشاورین املاک فعال و مطرح هر منطقه با مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال ارتباط تنگاتنگی داشته و همین امر در تسلط به مناطق مختلف و دسترسی به فایل های گوناگون تاثیر زیادی داشته است.

مشاوره خرید ویلا در شمال

خرید ویلا دوبلکس با مجوز ساخت در شمال

مورد دیگری که خدمتتان باید عرض کنم این است که به شما سروران گرامی اطمینان خاطر می دهیم که در مورد تصاویر ویلاها، قیمت گذاری و موجود بودن ویلا جهت فروش هیچگونه تردیدی وجود نخواهد داشت و شما عزیزان پس از انتخاب ملک مورد نظر می توانید در لحظه، استعلام موجودی ملک را بگیرید و سپس به منطقه موردنظر جهت بازدید حرکت نمایید.

چون گاهی اوقات ممکن هست ملکی به فروش رفته و یا اینکه افزایش قیمت خورده باشه و بروز رسانی سایت کمی به تاخیر افتاده باشد بنابراین استعلام قیمت و یا موجود بودن ملک قبل از حرکتتان به سمت شمال جزو مهمترین نکات می باشد و این یکی از خدمات ما در مورد مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال می باشد.

مشاوره فروش ویلا و زمین در نوشهر

            مشاوره در خصوص خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

جهت مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مدیر سایت و مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال (دکتر امامی  09113900963) تماس حاصل بفرمایید.

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید