خرید ویلا بند پی نوشهر

  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر (11)
  • خرید ویلا نوشهر (4)
  • خرید ویلا نوشهر (6)
  • خرید ویلا نوشهر (10)
  • خرید ویلا نوشهر (7)
  • خرید ویلا نوشهر (9)
  • خرید ویلا نوشهر (12)
  • خرید ویلا نوشهر (13)
  • خرید ویلا نوشهر (14)

کد ملک : A2462

برای فروش 11,500,000,000 تومان - ویلا شمال
450 متر مربع 4 اتاق خواب 5 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا بند پی نوشهر 

متراژ : متراژ ۶۰۰متر زمین/۴۵۰متر بنا

اسناد :پایان کار سند

مشخصات :ویلا نوشهر منطقه بند پی/شهرکی/4خوابه/دارای اسانسور/فاصله تا جاده اصلی ۵۰۰متر/ویو جنگل و دریا

قیمت :11.500.000.000تومان

خرید ویلا بند پی نوشهر 

معرفی روستای بندپی نوشهر

آشنایی با مناطق

در گذر از نوشهر به سمت نور؛ چهار پنج کيلومتري که مي‌گذري کنار «نجارده» به جنگل «بندپي» ميرسي. جاده خاکي کوبيده‌ شده‌اي که تا ارتفاعات مي‌رود. در اينجا آسمان و کوه به دروازه زمين پا مي‌نهند و تو از تبسم جنگل پر ميشوي.روستای بندپی دارای جنگلی بسیار زیبا و سر سبز بوده که به نوشهر تپه معروف است.  روستای بندپی از شرق به روستای مزگاه و چلک و از غرب به نجارده و از شمال به سواحل دریای خزر و از جنوب به جنگل شمال با درختان انبوه با گونه های درختان پهن برگ و سوزنی با مناطق بکر و زیبا و ابشار بزرگ و کوچک در اعماق جنگل .

مناطق گردشی و تفریحی بندپی

روستای بندپی با داشتن زمین چمن و سالن ورزشی و نزدیک بودن به دریا و جاده ای زیبا با  مسیر تقریبا طولانی در دل و اعماق جنگل و چشم انداز عالی به مناطق دور دست حومه بندپی که در نوشهر به نام نوشهر تپه بیشتر بر زبان میچرخد که اثری زیبا در منطقه ساحلی جنگلی نوشهر بجا گذاشته است که این امر باعث شده پای خیلی از گردشگران و سرمایه گذاران را در این روستا بیشتر باز کند .

فروش ویلا در بندپی

خرید  ویلا شهرکی بند پی به یکی از مناطق پرمخاطب شمال ایران برای سپری کردن تعطیلات تبدیل شده. به‌خصوص کلان ‌شهر نشینان از سال‌های دور علاقه‌ی خاصی به خرید ویلا در نوشهر داشتند. تعداد بالای متقاضیان سبب شده است کهخرید و فروش ویلا در مناطق نوشهر به یکی از راه‌های کسب درآمد برای بومیان این منطقه و حتی سرمایه‌گذاران دیگر شهرها تبدیل شود.شهرک‌های بهاران، ونوشه و مهر ویلا  و …… از شهرک‌های معروف برای خرید ویلا در نوشهر هستند.

خرید و فروش ویلا سند دار در بند پی نوشهر که در شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا که از بهترین مناطق خرید ویلا در ایران محسوب می شود و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز و محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنندکه  منطقه نوشهر و روستاهای شهرستان نوشهر امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برای خریداران امکان پذیر کرده است.

تماس با مدیریت سایت دکتر امامی 

09113900963

 جهت اشنایی بیشتر بر لینک های زیر کیلیک فرمایید.

   خرید ویلا در نوشهر با مزایای ویژه

  آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید