خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

  • خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر (6)
  • خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر (5)
  • خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر (4)
  • خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر (3)
  • خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر (2)
  • خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر (7)

کد ملک : A1968

فروخته شد 1,350,000,000 تومان - ویلا شمال
220 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

 

این ویلا از نوع دوبلکس بوده و دارای 300 زمین و  220  بنا می­باشد. به لحاظ اسناد دارای مجوز ساخت  بوده و امتیازات آب، برق و گاز را دارا می­باشد. ویلای مرتبط دارای دوطبقه با سقف شیروانی می­باشد. برای رسیدن به این ویلا پس از طی مسیر بسیار زیبا و سرسبز در شمال کشور و بین شهرهای نوشهر تا رویان به این ویلا خواهید رسید. حیاط­سازی این نوع ویلاها اکثر با سنگ کوهی، واش بتن، بتن و غیره می­باشد. گل­کاری و محوطه کاری آن نیز با گل­ها و درختان مختلف زینتی و فصلی و کاج­های متنوع آراسته شده است. در طبقه اول یک سالن و آشپزخانه و یک اتاق­خواب را مشاهده می­نمایید. همچنین یک سرویس بهداشتی در طبقه اول وجود داشته که از سالن و اتاق­خواب به آن دسترسی وجود دارد. از داخل ویلا و از طبقه اول، پله­های زیبا با نرده چوبی چشم­نواز برای دسترسی به طبقه دوم تعبیه شده است.

 

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

 

در طبقه دوم یک سالن و دو اتاق­خواب وجود دارد. بعضی از ویلاها 4 خوابه هستند و در طبقه دوم 3 خواب وجود دارد. خواب­های طبقه بالای این ویلا مستر هستند و سرویس بهداشتی و حمام داخل خود اتاق­خواب وجود دارد. یکی از بهترین نقاط این ویلا مربوط به تراس آن می­باشد که دید بسیار عالی به مناظر اطراف آن دارد. تراس خوب و بزرگ در ویلاهای شمال برای اکثر مشتریان از اولویت بالایی برخوردار است و مکانی جهت دور هم­نشینی و لذت بردن از آب و هوا و مناظر شمال می­باشد. نورپردازی خوب این ویلا نیز از امتیازات دیگر آن می­باشد.

 

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

 

سقف اول ویلاهای دوبلکس معمولاً از کناف و یا چوب لمبه می­باشد و در بعضی ویلاها ترکیبی از کناف و چوب می­باشد. سقف دوم بیشتر از چوب لمبه می باشد و بعضی از ساختمان­ها از کناف استفاده می­کنند. پنجره بزرگی در سالن طبقه اول و سالن طبقه دوم هم، جهت نورگیر بهتر و هم جهت مشاهده ویوی عالی مناظر اطراف و جنگل و دریا در ویلاهای دوبلکس تعبیه شده است. نگهبانی و امنیت ویلا نیز تضمین شده و حق شارژ سالیانه آن نیز با توافق طرفین، قابل توافق می­باشد. در پی این ساختمان از میله­گرد استفاده شده و ستون­های آن نیز با میله­گرد و بتن ساخته شده است. سقف اول ویلا نیز با تیرچه، یونولیت و بتن آماده­سازی شده است. سقف دوم آن با آهن سربندی شده و روی آهن با ایرانیت، آندولین، آندو ویلا، حلب و… معمولاً پوشیده می­شود. 

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

 

نمای بیرونی این نوع ویلا ها معمولا بصورت دیوار سفید یا ترکیبی از چوب و دیوار سفید و یا ترکیبی از سنگ های مختلف و دیوار سفید می باشد. همچنین ترکیب ورق مشکی در قسمت پیشانی تراس و شیروانی، سنگ میگون مشکی در قسمت کرسی ساختمان و چوبکاری نمای بیرونی هم می تواند زیبایی خاصی به این نوع از ویلاها ببخشد. در اطراف این ویلا چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که متعلق به مالکین تهرانی و سایر نقاط کشور می­باشد. فاصله این ویلا از جاده ساحلی و جنگل زیاد نمی­باشد و کل مسیر جنگل تا دریا در این منطقه بین یک تا سه کیلومتر می­باشد. چنانچه خرید ویلای شما بصورت قولنامه­ای و شورایی باشد می­توانید با رجوع به دفتر شورا و دهیاری این منطقه و محله آن، به آن اعتبار ببخشید و که رهگیری نیز از املاک می­توانید دریافت نمایید.

 

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

خرید ویلا با مجوز ساخت در ملکار نوشهر

 

 

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

 

شرایط اخذ مجوز ساخت برای ساخت و ساز ویلا چگونه است؟

 

 

نحوه اخذ مجوز ساخت در زمین مسکونی از دهیاری مربوطه

نحوه اخذ مجوز ساخت در رویان

نحوه اخذ مجوز ساخت در زمین مسکونی از دهیاری مربوطه

 

نحوه اخذ مجوز ساخت در زمین مسکونی از دهیاری مربوطه بترتیب زیر می باشد.

دهیاری:

ابتدا از طریق دهیاری مربوطه در نواحی توریستی شمال،  باید نوع بافت زمین شما مشخص گردد، تا مشخص شود که زمین تان در چه بافتی قرار دارد.

نحوه اخذ مجوز ساخت در زمین مسکونی از دهیاری مربوطه

       نمونه ای از نقشه طرح هادی و بافت

 

تعیین نوع بافت :

چنانچه اگر بعد از بررسی مهندس فنی، زمین شما در بافت مسکونی قرار داشته باشد، از همان ابتدا و بدون انجام هیچ کاری روی زمین، باید برای مجوز ساخت آن اقدام نمایید.

مهنس فنی و مدارک مربوطه :

برای این کار، مهندسی فنی دهیاری مربوطه، لیست مدارک لازم برای انجام این کار را به شما ارائه می نماید. که به صورت کلی شامل ، نقشه های مربوطه، GPS ، استعلامات ادارات برق، گاز، منابع طبیعی، آب (در صورت داشتن بومی آب) و … ، قولنامه با مهر و امضای شورا و دهیار، مدارک شخصی، نقشه هوایی و … می شود.

پس از تهیه مدارک ذکر شده و مشخص شدن جواب استعلامات و نبودن هیچ مشکلی، دفترچه مجوز ساخت برای شما صادر می گردد و می توانید شروع به ساخت نمایید که این کار در یک ماه و یا کمی بیشتر امکان پذیر می باشد.

سازمان نظام مهندسی فنی روستایی :

البته قبل از صدور مجوز ساخت، تمامی مدارک تایید شده توسط دهیار و مهندس فنی، به سازمان نظام مهندسی فنی روستایی منتقل شده و سپس شیوه نامه مربوطه تهیه شده و در نهایت برای صدور مجوز ساخت به دهیاری مربوطه منتقل خواهد شد.

 سازمان نظام مهندسی فنی روستایی

          سازمان نظام مهندسی فنی روستایی

سازمان نظام فنی مهندسی روستایی نیز چندین مهندس ناظر، اجرایی و … را به پروژه شما معرفی می نماید و پس از تایید مهندسین مربوطه در نهایت پس از اتمام کار ساختمان و بدون وجود هیچ مشکلی، می توانید برای پایان کار اقدام نمایید.

 

مشاوره املاک

مشاوره :

چنانچه جهت مشاوره بیشتر و یا اخذ مجوز ساخت در شمال کشور و بویژه منطقه نوشهر تا رویان نیاز به راهنمایی و یا فردی کارپرداز داشته اید می توانید با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید.

تماس با مدیریت : 09113900963 دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید