خرید ویلا باغ سند دار

  • خرید ویلا باغ
  • خرید ویلا باغ (2)
  • خرید ویلا باغ (3)
  • خرید ویلا باغ (4)
  • خرید ویلا باغ (5)

کد ملک : A2389

برای فروش - باغ ویلا
100 متر مربع 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا باغ سند دار

 

متراژ :۱۰۵۰متر زمین ۱۰۰متر بنا

اسناد :سند دار

مشخصات : ویلا باغ در نوشهر/انشعابات وصل/ویو عالی از جنگل

قیمت :متری ۹میلیون

خرید ویلا باغ سند دار

خرید ویلا باغ در شمال :

آشنایی با مناطق

خرید ویلا باغ در شمال جزو بیشترین درخواست های هموطنان عزیزمان جهت خرید ملک در شمال کشور می باشد. از آن جایی که اکثر کلان شهرهای کشورمان همانند تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، مشهد و بسیاری از نقاط دیگر این مرز و بوم، زندگی آپارتمان نشینی مرسوم شده وکمبود هایی نظیر فضای سبز، فضای بازی کودکان، هوای سالم، فضای تفریح و سرگرمی و غیره باعث شده است تا اکثریت هموطنان مان راغب به خرید ویلا باغ در شمال کشور باشند.

خرید ویلا باغ سند دار

ویلا باغ تقریبأ به ویلای با متراژ زمین کمی بیشتر و فضای سرسبز تر و همچنین داشتن درخت مرکبات و درخت های تزئیینی مختلف گفته می شود، که یک فضای آرامش بخش را جهت گذراندن اوقات فراغت به وجود می آورد.

ویلا باغ های 500 متری تا چند هزار متری و هکتاری در سراسر شمال به ویژه استان مازندران وشهرهای محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلارآباد، متل قو، تنکابن، رامسر، جهت خرید شما عزیزان موجود می باشد.

خرید و فروش باغ در شمال :

در شمال کشور بیشتر باغ های موجود، باغ مرکبات شامل پرتقال، نارنگی و باغهای کیوی و … می باشد. اکثر باغ های خطه سرسبز شمال نیز پر محصول بوده و می توانید حتی با خرید باغ های بزرگتر به کار تولید میوه به صورت انبوه نیز بپردازید.

خرید ویلا باغ سند دار

خرید و فروش باغ در شمال ایران، تخصص چندین ساله این مجموعه می باشد و شما سروران گرامی می توانید همه روزه جهت بازدید از ساعت 8 صبح الی 8 شب به منطقه تشریف آورده و از مشاوره تخصصی همکارانمان استفاده لازم را ببرید.

چنانچه قصد خرید و فروش باغ در شمال را داشته اید، فقط کافیست با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا در سریعترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

تماس مستقیم با مدیریت سایت: 09113900963  دکتر امامی

جهت اشنایی بیشتر با خرید ویلا باغ بر روی لینک زیر کیلیک کنید

 خرید ویلا باغ در شمال

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید