خرید ویلا باغ ساحلی رویان

  • خرید ویلا رویان
  • خرید ویلا رویان
  • خرید ویلا رویان (7)
  • خرید ویلا رویان

کد ملک : RO1390

برای فروش 160,000,000,000 تومان - ویلا شمال
1000 متر مربع 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا باغ ساحلی رویان

 

متراژ :۴۵۰۰ متر زمین/۱۰۰۰ متر بنا

اسناد :سند شیش دانگ

مشخصات :خرید ویلا باغ ساحلی در رویان/استخر دار/حیاط سازی و محوطه کاری عالی/ویو از دریا و جنگل

قیمت :160میلیارد

خرید ویلا باغ ساحلی رویان

خرید ویلا ساحلی:

آشنایی با مناطق

خرید ویلا ساحلی می ­تواند یک تجربه دل­ انگیز در کنار سواحل شمالی دریای خزر باشد. نسیم صبحگاهی از سمت دریای خزر و تماشایمنظره زیبایی از نعمت خداوندی در شمال کشور، باعث شده است تا همه ساله هموطنان زیادی جهت خرید ویلا ساحلی اقدام نمایند.تفریحات مفرح و شادی ­بخش همچون شنا، موج ­سواری، قایق­ سواری، شاتل، جت­ اسکی، ماهیگیری و بسیاری موارد دیگر می­تواند درفصول مختلف سال مورد استفاده ­ی همه شما عزیزان قرار بگیرد. در استان مازندران به­ ویژه غرب این استان، به دلیل نزدیکی فاصله دریا و جنگل، خرید ویلا ساحلی، از رونق زیادی برخوردار می­باشد.در طی چندسال اخیر به میزان زیادی قیمت زمین و ویلای ساحلی افزایش داشته و تقریبا زمین خالی جهت ساخت ویلا به­ ویژه در منطقه رویان تا نوشهر کمتر باقی­مانده است. در این بین به مراتب ویلای ساحلی قواره اول آب نسبت به قواره­ های بعدی کمتر و گرانتر می­باشد.

خرید ویلا ساحلی در نوشهر، رویان، چالوس، متل قو، نمک ­آبرود، عباس­ آباد، نشتارود، تنکابن ورامسر و هم­چنین نوار ساحلی استان گیلان، مورد تقاضای بسیاری از شما سروران گرامی می­باشد. و به همین خاطر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با برخورداری از پرسنلی قوی و با تجربه و با سابقه طولانی، آماده ارائه هرگونه خدمتی به یکایک شما عزیزان در بسیاری از این مناطق می­باشد.

ویلاهای ساحلی میتواند بصورت مستقل و یا شهرکی باشد و همچنین بعضی ویلاها از جاده تا دریا بصورت اختصاصی می باشند.

خرید ویلا ساحلی با سند ششدانگ و بناهای لوکس، شیک و یا چندسال ساخت را از ما بخواهید. ساخت وساز و پیمانکاری ویلا در نوار ساحلی نیز کار چندین ساله متخصصین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال می­باشد. چنانچه به دنبال خرید ویلا ساحلی و یا خرید زمین ساحلی می­ب اشید می­توانید از طریق فایل ما و تصاویر موجود در سایت مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال www.amlakshomal.net و آدرس کانال@amlakshomalinfo ،ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق هماهنگی با مشاورین مربوطه، زمان مشخص جهت بازدید را اعلام بفرمایید.

 تماس با مدیریت سایت دکتر امامی

09113900963

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کیلیک فرمایید.

  خرید ویلای ساحلی در شمال

   خرید زمین ساحلی در شمال

   خرید ویلا در رویان

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید