خرید ویلا باغ با سند در شمال

  • خرید ویلا باغ با سند در شمال (1)
  • خرید ویلا باغ با سند در شمال (2)
  • خرید ویلا باغ با سند در شمال (3)
  • خرید ویلا باغ با سند در شمال (4)

کد ملک : A2023

فروخته شد 2,500,000,000 تومان - باغ ویلا
1060 مترمربع 2 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا باغ با سند در شمال

 

متراژ :  زمین ۱۰۶۰ متر دارای بنای ۲۰ ساله ۱۴۰ متری

 

اسناد : سند شش دانگ

 

مشخصات : دامنه جنگل باغ مرکبات / آب برق گاز نصب / ویلا مستقل / دید جنگل دائمی /موقعیت ملک شمالی جنوبی

 

قیمت: قیمت دومیلیارد پانصدمیلیون تومان

 

 

اطلاعاتی چند در خصوص خرید وفروش باغ :

 

خرید و فروش باغ در شمال

خرید و فروش باغ در شمال طی چندین سال اخیر، متقاضی زیادی داشته است. چرا که اکثر هموطنان عزیزمان در کلانشهرها سکونت
داشته و مسایلی همچون آپارتمان نشینی، ترافیک زیاد، کمبود فضای سبز و … باعث شده است تا مردم شریف کشورمان جهت خرید
باغ در شمال کشور اقدام نمایند.
چنانچه قصد خرید باغ مرکبات و یا هرگونه باغ دیگری را در منطقه شمال به ویژه استان مازندران دارید می توانید از طریق تماس با مشاورین
برتر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به هدف خود برسید.

 

خرید و فروش باغ در شمال ایران، تخصص چندین ساله این مجموعه می باشد و شما سروران گرامی می توانید همه روزه جهت بازدید
از ساعت 8 صبح الی 8 شب به منطقه تشریف آورده و از مشاوره تخصصی همکارانمان استفاده لازم را ببرید. در شمال کشور بیشتر باغ
های موجود، باغ مرکبات شامل پرتقال، نارنگی و باغهای کیوی و … می باشد.
اکثر باغهای خطه سرسبز شمال نیز پر محصول بوده و می توانید حتی با خرید باغ های بزرگتر به کار تولید میوه به صورت انبوه نیز بپردازید. چنانچه قصد خرید و فروش باغ در شمال را داشته اید، فقط کافیست با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا در سریعترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.
تماس مستقیم با مدیر سایت و مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال : (09113900963  دکتر امامی)

 

 

یکی مناطق تفریحی توریستی این ویلا باغ منطقه سیسنگان می باشد که در زیر به شرح آن می پردازیم :

 

آشنایی با منطقه سیسنگان

منطقه سیسنگان :

ممکن است شما قصد خرید ویلا در سیسنگان را داشته باشید و ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بیشتر آشنا شوید و راحت بتوانید تصمیم خود را بگیرید.

نقشه و لوکیشن پارک سیسنگان نوشهر دقیقاً کجاست؟

از طریق گوگل مپ و نقشه زیر می­توانید جایگاه اصلی مجتمع توریستی تفریحی سیسنگان را پیدا نمایید و براحتی به این منطقه سفر کنید.

جنگل سیسنگان مازندران کجاست؟ آدرس دقیق آن چیست؟

جنگل سیسنگان مازندران در فاصله 25 کیلومتری از شهرستان نوشهر به سمت شهرستان نور و رویان قرار دارد و دقیقا بعد از روستای تویسکاتک قرار دارد.

در واقع در ضلع شرقی روستای توسکاتک و ضلع غربی روستای صلاح­الدین کلا و ملا کلا قرار گرفته است.

 

پارک سیسنگان در چه سالی طراحی شده و هدف از طراحی پارک سیسنگان چه بوده است؟

 

مساحت این پارک 602 کیلومترمربع می­ باشد. پارک سیسنگان شمال در سال 1344 توسط مهندسی آشتیانی طراحی شده است.

در ابتدا هدف از طراحی چنین پارکی، حفظ و حراست از گونه­ های نادر و کمیاب شمشاد در ایران بوده است.

چرا که بیشترین مخزن شمشاد در خاورمیانه مربوط به شمال ایران و بویژه پارک سیسنگان نوشهر می­باشد.

متأسفانه طی سال­های اخیر بر اثر ناکارآمدی مسئولین و عدم سم­پاشی به موقع درختان شمشاد و تشخیص دیرهنگام عامل خشک شدن شمشاد و از بین بردن درختان شمشاد سیسنگان، هم­اکنون شاهد از بین رفتن این گونه­های نادر در کشورمان هستیم.

پس از گذشت مدت زیادی از هجوم پروانه­ های مهاجم به درختان شمشماد سیسنگان، هنوز هم اثری از رشد و جوانه زدن دوباره برگ­های شمشاد نیست.

امیدواریم هرچه زودتر مسئولین یک فکری به حال گونه نادر شمشاد در این منطقه نمایند و بزودی شاهد رشد دوباره این درختان باشیم و از نابودی آن­ها جلوگیری کنیم.

پس از هدف اولیه­ ای که مسئولین جهت حفظ و حراست از گونه­های شمشاد با طراحی پارک سیسنگان داشتند، به مرور زمان بعلت زیبایی و لوکیشن خاصی که این پارک داشته است، به محلی جهت گذراندن اوقات فراغت، تفریحات و سرگرمی­های جذاب و مکانی جهت لذت بردن و مسافرت مردم خوب ایران تبدیل شده است.

ممکن است شما قصد خرید ویلا اطراف نوشهر داشته باشید پس کلیک کنید.

مدیریت و اداره پارک جنگل و مجتمع تفریحی توریستی سیسنگان به عهده چه کسی می­باشد؟

در سالیان دور، این پارک در اختیار دولت قرار داشته بود و متأسفانه حتی به لحاظ امکانات اولیه نیز دچار مشکل بوده است.

ولی طی 10 سال اخیر و شاید کمی بیشتر، مجموعه توریستی سیسنگان به بخش خصوصی واگذار شده و به لحاظ امکانات اولیه، شامل باربیکیو، آلاچیق جهت اسکان موقت، کباب­ پز، میز و صندلی، سرویس بهداشتی تمیز، امکانات تفریحی و بازی خانواده­ ها، نظافت پارک، امنیت پارک (گشت مأموران حراست پارک) و غیره بسیار ترقی کرده و هر سال رشد بهتری را نسبت به سال گذشته داشته است.

امنیت پارک سیسنگان به نسبت سال­های قبل خیلی بهتر شده و در جلوی درب ورودی و درب خروجی، نگهبانان 24 ساعته بصورت شیفتی قرار دارند و در طول شبانه ­روز نیز چندین نوبت به گشت­ زنی در پارک می­ پردازند.

به همین دلیل مسافرین محترم می­توانند در فصول گرم سال به برپا کردن چادر مسافرتی در جنگل سیسنگان و اطراق شبانه نیز بپردازند.

هزینه ورودی پارک سیسنگان در زمان­های مختلف، متفاوت می­باشد. ولی در سال 97 ورودی پارک 6000 تومان بوده و در سال 98 به 8000 توان تغییر کرده است.

اگر تمایل به خرید ویلا شهرکی در کلاردشت دارید کلیک کنید.

تفریحات منطقه سیسنگان نوشهر در بخش جنگل سیسنگان شامل چه چیزهایی می­باشد؟

در جنگل سیسنگان در تمامی فصول بویژه فصل بهار و تابستان، سرگرمی های های متنوعی برای مسافرین و توریست­هایی که از سراسر کشور به این منطقه سفر می­کنند، وجود دارد.

  • یکی از تفریحات جنگل سیسنگان مربوط به موتور 4 چرخ آن می­باشد.

موتورسواری، آن هم در دل طبیعت و بین درختان سرسبز و سر به فلک کشیده جنگل سیسنگان با جاده­های بسیار زیبایش، لذتی وصف ناپذیر دارد که تجربه آن برای هر فردی می­تواند جذاب و مفرح باشد.

پیست موتور 4 چرخ جنگل سیسنگان، در ضلع شرقی آن و در نبش خیابان خروجی به سمت درب دوم جنگل سیسنگان وجود دارد.

  •  از لذت­های دیگر جنگل سیسنگان قطارسواری بصورت دسته جمعی می­باشد. خانواده­های مختلف با جمعیت زیاد در یک قطار تقریباً 40 نفره، می­توانند کل جنگل سیسنگان را پیموده و همزمان با پخش آهنگ­های مختلف، بویژه آهنگ محلی مازندران به شادی و پایکوبی بپردازند.

ایستگاه قطار سیسنگان نیز اطراف شهربازی کودکان می­باشد.

  •  دوچرخه ­سواری در جنگل سیسنگان و آن هم از بین درختان بلندقامت با سرسبزی و زیبایی وصف­ناپذیر، تجربه بی­ نظیر دیگری می­ باشد که فقط در جنگل سیسنگان مازندران می­توانید لذت آن را بدست آورید.

ایستگاه کرایه دوچرخه نیز دقیقاً در ضلع غربی پارک سیسنگان و روبروی شهربازی کودکان قرار دارد.

در آنجا با فردی بنام عمو رحمت روبرو خواهید شد که علاوه بر کرایه دوچرخه، بستنی فروشی، سوپرمارکت، و قلیان­ سرا نیز دارد و از کسبه­ های خیلی قدیمی پارک سیسنگان می­ باشد.

  • شهربازی کودکان در جنگل سیسنگان شامل وسایل بازی قطار، بپر بپر، هواپیما، قایق­بازی، رنجر، موتورسواری، سرسره ، استخرتوپ، تاپ، سرسره، الا کلنگ، بشکن بشکن و غیره می­باشد.

بنابراین پس از سفر به جنگل سیسنگان نوشهر دیگر نباید نگران بازی و سرگرمی کودکان خود باشید.

  •  از دیگر سرگرمی­ های جالب و جذاب مجتمع توریستی سیسنگان نوشهر اسب ­سواری می­ باشد. دقیقاً در کنار شهربازی کودکان و کمی با فاصله از آن، جایگاه اسب­ ها وجود دارد.

معمولاً بیشتر در فصل بهار و تابستان، تعداد زیادی اسب را در آنجا مشاهده خواهید کرد که صاحبان آن­ها برای دور زدن در داخل مجتمع توریستی سیسنگان، آن­ها را کرایه می­ دهند.

اگر تابحال چنین موردی را تجربه نکردید، می­ توانید در مجتمع توریستی سیسنگان به آن دست یابید.

اگر اهل ورزش باشید می توانید در فضای زیبا و بزرگ جنگل سیسنگان با دوستان خود به انجام فوتبال گل کوچک، والیبال، فوتبال دستی و غیره بپردازید. برای آشنایی با منطقه علی اباد عسگرخان نوشهر کلیک کنید

تفریحات بخش ساحل مجتمع توریستی سیسنگان مازندران شامل چه چیزهایی می­باشد؟

در بالا بصورت مختصر توضیحی دادیم ولی اینجا کمی بیشتر شرح خواهیم داد.

در قسمت ساحل مجتمع توریستی سیسنگان نوشهر، چندین کافۀ سنتی، رستوران، قلیان­سرا، محل کرایه اسب، اسکان شبانه، فروشگاه لوازم شنا، فروشگاه سنتی و غیره وجود دارد.

همچنین در فصل بهار و تابستان همزمان با گرمتر شدن هوا، تفریحات آبی مانند شنا کردن، قایق­سواری، پدالو، جت اسکی، شاتل و غیره در کنار سواحل آرام خزر، همراه با موج­های زیبایی که با شکستنشان صدای دلنشینی ایجاد می­کنند، از بهتر تجارب و لذت­های سفر هر فردی در سفر به شمال کشور می­ تواند باشد.

اجاره سوییت و آلاچیق در ساحل سیسنگان نوشهر

همچنین اجاره ویلا در اطراف جنگل سیسنگان نوشهر و اجاره آلاچیق و سوییت در قسمت ساحلی جنگل سیسنگان بصورت همه روزه و در طول کل فصول سال انجام­ پذیر می­باشد.

فاصله تهران، پایتخت کشور تا جنگل سیسنگان مازندران چقدر می­باشد؟

فاصله شهر تهران تا جنگل سیسنگان حدود 240 کیلومترمربع می­باشد. شما عزیزان می­توانید هم از طریق جاده چالوس و هم از طریق جاده هراز، از تهران به سمت جنگل سیسنگان مازندران مسافرت نمایید.

هتل های نزدیک پارک سیسنگان نوشهر کدامند؟

از نزدیک­ترین هتل­ها به پارک سیسنگان می­توان به هتل نسیم علی­آباد عسگرخان، هتل پرشیا چلک، هتل ستاره شب ملکار، مجتمع جهانگردی چلندر، مجتمع اجاره­ای ساحلی دویار چلندر و … اشاره کرد.

این هتل ها در فاصله 3 کیلومتری تا 10 کیلومتری از پارک سیسنگان نوشهر قرار دارند.

نزدیک­ترین رستوران به مجتمع تفریحی توریستی سیسنگان کدامند؟

رستوران مالاتا چسبیده به پارک سیسنگان، رستوران چهارفصل چسبیده به پارک سیسنگان، هردو مکان در ضلع غربی جنگل سیسنگان نوشهر قرار دارند.

کته کبابی عمونظر و کته کباب حسن­پور نیز در صلاح­الدین کلا و در ضلع شرقی پارک سیسنگان نوشهر قرار دارند.

امکانات نزدیک به پارک سیسنگان مازندران شامل چه چیزهایی می­باشد؟

مجتمع توریستی تفریحی سیسنگان به دلیل نزدیکی به روستای صلاح­الدین کلا به امکانات مختلفی از جمله، میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، هایپرمارکت، بستنی فروشی، کته کباب، رستوران، درمانگاه، داروخانه، بانک صادرات، پمپ بنزین و بسیاری از موارد دیگر دسترسی راحتی دارد.

اگر تمایل به خرید ویلا در سلمانشهر مازندران دارید کلیک کنید.

در واقع با گذراندن مسافت کمتر از 2 کیلومتر به تمامی این امکانات دسترسی خواهید داشت.

در داخل جنگل سیسنگان  صلاح الدین کلا در هنگام شب و یا گاهی اوقات در طول روز، حیوانات مختلفی بویژه خوک را خواهید دید که از پسمانده های غذای مسافرین در حال تغذیه می­باشند.

پارک جنگلی سیسنگان یکی از زیباترین مناطق دنیا می باشد به گونه ای که بین این پارک و ساحل فقط یک جاده آسفالت جهت عبور و مرور اتومبیل ها می باشد. این نعمت خدادادی پوشیده از درختان سر به فلک کشیده می باشد و منظره ی سرسبز و زیبایی را ایجاد کرده است و همه ساله در همه ی فصول به ویژه ی فصل بهار و تابستان پذیرای مهمانان زیادی از تمام نقاط کشور می باشد. پارک جنگلی سیسنگان دارای وسایل بازی جهت سرگرمی و بازی کودکان نیز بوده و شهر بازی آن نیز همه روزه پذیرای هموطنان گرامی مان می باشد. یک زیر گذر اختصاصی نیز از این پارک به ساحل سیسنگان احداث شده و رفت و آمد را جهت استفاده از ساحل دریا برای شما سروران گرامی آسانتر نموده است. وجود ساحل شنی بسیار پهناور در ساحل سیسنگان باعث شده تا به ویژه در فصل تابستان عزیزان زیادی از جای جای مملکت مان جهت شنا کردن، تفریحات آبی شامل جت اسکی، قایق سواری، شاتل و غیره….به این مکان عزیمت نمایند.

از دیگر امکانات منطقه سیسنگان، کافی شاپ، قهوه خانه سنتی، فروشگاه های مختلف، بستنی فروشی و غیره می باشد که یک محیط فرح بخش و آرام جهت گذراندن اوقات فراغت شما سروران گرامی فراهم می آورد. در منطقه سیسنگان به دلیل نزدیکی پارک جنگلی سیسنگان، ساحل دریا، آب و هوای بسیار مطبوع و خنک تری را نیز داراست. امنیت پارک سیسنگان جهت اطراق شبانه در چادر نیز بسیار بالاست و ماموران امنیتی خود پارک نیز شبانه روز کنترل پارک را در دست دارند و همه ی این ها زمینه را فراهم می نماید تا شما در یک محیطی امن و آرام، در دل جنگل با برپا نمودن چادر و تفریحات مربوطه یک شب لذت بخش و مفرح را صبح نمایید.

چسبیده به پارک سیسنگان نیز منطقه ملاکلا وجود دارد که این منطقه نیز بسیار زیبا بوده و توریست های زیادی  همه ساله به این منطقه عزیمت می نمایند. در منطقه ملاکلا خرید ویلا ، زمین، و سرمایه گذاری های مختلف طی چند سال اخیر به دلیل نزدیکی به پارک سیسنگان و آب و هوای خوب و مناظر بسیار زیبا رونق چشمگیری داشته است. سد خاکی آویدر نیز یکی دیگر از مقاصد اصلی گردشگران در سفر به شمال کشور و شهرستان نوشهر و منطقه سیسنگان می باشد.

سیسنگان مازندران

سد خاکی آویدر شامل مجموعه ای از یک دریاچه و یک جزیره ای که در وسط آن واقع شده، می باشد. دور تا دور این دریاچه نیز از جنگل انبوه با درختان سر به فلک کشیده و فضای سبز بسیار عالی و زیبا پوشیده شده است. سد خاکی آویدر همه ساله پذیرای مهمانان زیادی از نواحی مختلف کشور می باشد و پیشنهاد ویژه ما به شما سروران گرامی دیدن و لذت بردن از این منطقه می باشد. در منطقه سیسنگان و ملاکلا شهرک سازی های زیادی انجام شده است و بسیاری از مردم تهران و سایر شهرستان ها جهت خرید ویلا به این مناطق تشریف می آورند. شهرک های جنگلی مختلف شامل شهرک  بزرگی، شهرک باغ چای، شهرک ستاره شمال، شهرک آفتاب گردان، شهرک نگار، شهرک زنبق، شهرک شهاب، شهرک الماس، شهرک طاهری و … همه در منطقه سیسنگان و ملا کلا واقع شده اند و شما سروران گرامی با خرید ملک در این شهرک ها میتوانید از زیباییهای این منطقه بیشتر لذت ببرید.

فروش ویلا ارزان در نمک آبرود

منطقه سیسنگان و سد خاکی آویدر، جهت خرید ویلا، زمین، آپارتمان، سرمایه گذاری، ساخت و ساز، شهرک سازی و هرآنچه که مد نظر شما عزیزان می باشد، مکان بسیار مناسبی می باشد. چرا که هرساله توریست های زیادی به این منطقه آمده و جهت گذراندن اوقات فراغت و تفریحات شاداب از امکانات موجود استفاده می نمایند و همچنین خرید و فروشهای زیادی نیز در منطقه سیسنگان صورت میگیرد.

فروش ویلا در نور و رویان

مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال متشکل از پرسنل مجرب با سابقه درخشان در امر خرید و فروش ملک در شمال کشور آماده ارائه هرگونه خدمتی به شما عزیزان می باشد.

چنانچه قصد خرید و فروش ویلا، زمین، ساخت و ساز، شهرک سازی و یا هرگونه سرمایه گذاری دیگر در سطح منطقه را دارید، مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال آمادگی لازم جهت انجام پروژه های ذکر شده با بهترین کیفیت را دارد.

در پایان از همه شما عزیزان که به مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال اعتماد کرده و ما را به عنوان مشاور و راهنمای خود در زمینه های مختلف سرمایه گذاری در شمال کشور بویژه منطقه شهرستانهای نور، رویان تا نوشهر انتخاب نمودید سپاسگزاری مینماییم و امیدواریم بتوانیم در پناه خداوند متعال زمینه  مناسبی را جهت سرمایه گذاری تان اعم از خرید ویلا ، زمین و … فراهم نماییم.

تماس مستقیم با مدیریت :  09113900963  دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید