خرید ویلا اکازیون در سنگسرا

  • خرید ویلا اکازیون در سنگسرا (3)
  • خرید ویلا اکازیون در سنگسرا (1)
  • خرید ویلا اکازیون در سنگسرا (2)
  • خرید ویلا اکازیون در سنگسرا (4)

کد ملک : A1643

فروخته شد 1,050,000,000 تومان - ویلا شمال
220 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا اکازیون در سنگسرا

 

 متراژ: زمین ۲۵۰ متر / بنا ۲۲۰ متر

 

اسناد: دارای مجوز ساخت

 

مشخصات ویلا : آب برق گاز نصب / نوساز / دامنه جنگل / ۳ خواب /  ۳ سرویس / ۲ سالن / ۳ تراس

 

 ****** ویو  دریا وجنگل *****

قیمت :  یک میلیارد پنجاه میلیون تومان

 

 

خرید و فروش زمین و ویلا در سنگسرا-نوشهر-مازندران

خرید ویلا و زمین شهرکی در سنگسرا

خرید ویلا اکازیون در سنگسرا

خرید ویلا اکازیون در سنگسرا

خرید و فروش زمین و ویلا در سنگسرا-نوشهر-مازندران ، به علت قرار گرفتن این منطقه در ارتفاع بالا، مقصد ویژه بسیاری از هموطنانمان جهت خرید ویلا یا زمین در شمال می باشد. منطقه سنگسرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرستان نوشهر، رویان و نور می باشد. از دیرباز تا کنون، منطقه سنگسرا مقصد نهایی بسیاری از هموطنانمان جهت خرید ملک و یا گذراندن اوقات فراغت در ایام تعطیلات بوده است و همین امر باعث شده است که امروزه شهرک های مختلفی در این منطقه بوجود آید و مردم زیادی از اقسی نقاط کشور بویژه کلان شهر تهران به سنگسرا عزیمت نمایند.

خرید و فروش زمین و ویلا در سنگسرا-نوشهر-مازندران

خرید ویلا اکازیون در سنگسرا

سنگسرا از جنوب وصل به جنگل،از شمال وصل به روستای انارور، از شرق وصل به روستای علی آباد عسگرخان و از غرب وصل به روستاهای حمزه ده و ملکار می باشد. شغل اکثر جوانان این منطقه نیز با ساخت و ساز و کشاورزی گره خورده است. کلیه راههای اصلی ارتباطی این منطقه آسفالت می باشد و فاصله بین جاده اتوبان یا ساحل دریا تا جنگل نیز در این منطقه نهایتا ۲ کیلومتر می باشد.

خرید و فروش زمین و ویلا در سنگسرا-نوشهر-مازندران

خرید ویلا اکازیون در سنگسرا

جمعییت بومی این منطقه حدود ۷۵۰ نفر می باشد و اکثرا مربوط به ییلاقات منطقه کجور می باشند. از طریق راه جنگلی سنگسرا نیز براحتی و طی مسیر کوهنوردی می شود به ییلاقات کجور رسید.  پارک زیبای این روستا که دقیقا در دامنه جنگل واقع شده است هر ساله پذیرای مهمانان زیادی از کل کشور بویژه در ایام تعطیلات و روز طبیعت (سیزده بدر)می باشد.

Image result for ‫دفتر دهیاری‬‎

دهیاری

روستای سنگسرا همچنین دارای دفتر شورا و دهیاری جهت انجام امور اداری و قانونی، زیر نظر شهرستان نوشهر می باشد و خرید و فروش زمین و ویلا در سنگسرا-نوشهر-مازندران ، حتما باید با تایید شورا و دهیاری سنگسرا انجام شود تا بعد آن با مشکلات قانونی مواجه نشوید. امکانات آب،برق،و بویژه آب شرب به وفور در این روستا وجود دارد.

Image result for ‫دفتر مدیریت‬‎

مدیریت املاک شمال

دفتر مرکزی بانک اطلاعات املاک شمال، در فاصله نزدیکی از منطقه سنگسرا واقع شده و آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا و یا مشاوره در ارتباط با ملک های این منطقه به شما عزیزان می باشد.

 

تماس مستقیم با مدیریت : 09113900963 امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید