خرید ویلا استخر دار روف گاردن

  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر (6)
  • خرید ویلا نوشهر (4)
  • خرید ویلا نوشهر (13)
  • خرید ویلا نوشهر (5)
  • خرید ویلا نوشهر (12)
  • خرید ویلا نوشهر (11)
  • خرید ویلا نوشهر (7)
  • خرید ویلا نوشهر (15)
  • خرید ویلا نوشهر

کد ملک : A2409

برای فروش 7,500,000,000 تومان - ویلا شمال
270 متر مربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا استخر دار روف گاردن

 

متراژ :زمین ۳۳۰متر /بنا ۲۷۰ متر

اسناد :بافت مسکونی

مشخصات : خرید ویلا نوشهر منطقه ی انارور/ ۲ سالن ۲اشپزخانه ۳تراس/روف گاردن/دید دریا وجنگل/استخر ۴ فصل شهرک نگهبانی ۲۴ ساعته/محوطه کاری

قیمت : 7.500.000.000تومان  

خرید ویلا استخر دار روف گاردن

چرا انارور را باید جهت خرید ملک در شمال انتخاب کرد؟

آشنایی با مناطق

منطقه انارور به دلیل نزدیکی به جاده چالوس _ کرج یکی از مناطق جذاب برای توریست های عزیز می باشد. چرا که در سال 98، بخش تهران تا شهرستانک جاده چالوس نیز افتتاح می شود و قسمت چالوس تا مرزن آباد هم چند سالی هست که در حال استفاده می باشد و فقط دو قسمت دیگر بزرگراه چالوس-کرج در حال آماده سازی می باشد که انشاالله طی سالهای آینده به بهره برداری می رسد.

خرید ویلا استخر دار روف گاردن

همچنین فرودگاه شهرستان نوشهر، چندین پرواز رفت و برگشت به سمت تهران و مشهد در طول هفته داشته و همچنین به سایر استان های کشور همانند اصفهان، اهواز، تبریز و غیره، هفته ای چند روز رفت و برگشت، پرواز دارد.

بندر نوشهر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه است که تنها 25 کیلومتر با منطقه انارور فاصله دارد، این بندر منطقه ی ویژه اقتصادی می باشد و به زودی قرار است بازار آزاد بندر نوشهر نیز افتتاح گردد .

پارک جنگلی سیسنگان، سد خاکی آویدر، جاده آب پری در مسیر رویان به ییلاقات کجور، کدیر، ویسر، دلسم، کندلوس، آبشار آب پری ، بین، کهنه ده، سیاه سنگ، وازک و بسیاری از ییلاقات دیگر این منطقه از دیگر جاذبه های گردشگری و نزدیک به منطقه انارور می باشند.

این مکان های زیبا انارور را جهت جذب توریست و سرمایه گذار ترغیب نموده و همه ساله افراد بیشتری به این منطقه جهت فعالیت در حوزه ملک تشریف می آورند.

وجود سرمایه گذاران به نام کشور همانند آقای حاتم، آقای مدلل، آقای غنی پور که جزو سرمایه گذاران به نام و مطرح کشور می باشد نیز از دیگر امتیازات خوب و امنیت بالای این منطقه جهت سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک در انارور می باشد.

خرید ویلا استخر دار روف گاردن

شهرک های برند موجود در منطقه انارور، شامل شهرک های داشت، شهرک یاران، شهرک پزشکان شهرک سیتروس، شهرک ساحل آرام شمال، دنیای دریا، شهرک مخابرات، شهرک گلها، که همگی جزو شهرک های ساحلی می باشند، همه ساله میزبان عزیزان زیادی از اقصی نقاط کشور می باشند.

شهرک های برند جنگلی منطقه انارور همانند شهرک آراز چای، شهرک باران، شهرک پامچال، شهرک زیتون،شهرک گل بیشه، شهرک هفت شهر عشق، شهرک غزال بیشه، شهرک روژان، شهرک بهشت، شهرک گلستانگ، شهرک شاه باغ، شهرک کتی، شهرک آفتاب گردان، شهرک ماتیسا، شهرک کیوان، شهرک ماهان، شهرک تانیا، شهرک ارغوان، شهرک مزرعه سبز، شهرک میشگا و شهرک فرهنگ، چندین و چند شهرک یا مجتمع در ابعاد کوچک و بزرگ می باشند که به دلیل ازدیاد تعداد این شهرک ها ما فقط بخشی از آن ها را ذکر نموده ایم.

تعداد کثیر این شهرک ها نشان دهنده فرهنگ بالای مردم انارور می باشد که گردشگران و هموطنان عزیزمان، انارور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می نمایند.

  نزدیکی دریا و جنگل

همانطور که می­ دانید روستای انارور در نوار ساحلی خزر در استان مازندران و شهرستان نوشهر قرار دارد.

بعبارتی موقعیت این زمین­ها جلگه­ ای می ­باشد و از قدیم استان مازندران بویژه غرب آن را جلگه مازندران می ­نامیدند.

در این قسمت فاصله بین جنگل و دریا بسیار کم بوده و در بیشترین فاصله به 2 الی 3 کیلومتر ممکن است برسد.

این فاصله نزدیک می ­تواند یکی از مزیت­ های اصلی روستای انارور جهت جذب سرمایه­ گذار و خرید یا فروش خانه در انارور نوشهر باشد.

چنانچه شما عزیزان در حومه شهرستان نوشهر و از جمله روستای انارور اقدام به سرمایه­ گذاری و یا زندگی موقت و یا دائمی نمایید می­ توانید کارت مرز نشینی (مرز دریایی) دریافت نمایید و در آینده نیز از مزایای آن برخوردار شوید.

 تماس با مدیریت سایت :09113900963دکتر امامی

جهت اشنایی بیشتر با منطقه ی انارور نوشهر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید

 آشنایی با انارور

 

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید