خرید ویلا استخر دار با ویو جنگل

  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر

کد ملک : A2393

برای فروش 7,000,000,000 تومان - ویلا شمال
340 متر مربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا استخر دار با ویو جنگل

  ویلای شهرکی :

یک ویلای شهرکی می تواند مزیت های خوبی داشته باشد که مهمترین آن امنیت بالای آن می باشد. در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال، حق شارژ ماهیانه و یا سالیانه شهرک های کوچک و بزرگ نیز متفاوت می باشد و بر اساس مصوبه هیئت مدیره هر شهرکی، حق شارژ نیز تفاوت دارد. همچنین هر شهرکی دارای اساسنامه مختص خود می باشد که از ایتدای تشکیل شهرک، این اساسنامه تهیه و تنظیم می شود. یکسری از شهرک های خیلی بزرگ که در هر شهر و منطقه ای در شمال به میزان کمتری، مشاهده می شوند، شبیه به یک شهر کوچک دارای امکانات زمین ورزشی، فست فود، فروشگاه موادغذایی، رستوران ، فروشگاه لباس، و … می باشند.

 

خرید ویلا استخر دار با ویو جنگل

ویلا استخر دار :

خرید و فروش ویلا استخردار در شمال کشور طرفداران زیادی دارد و همه ساله مردم کشورمان جهت خرید ویلای استخردار به شمال کشور به ویژه غرب استان مازندران عزیمت می نمایند.

ویلاهای استخردار می تواند به صورت استخر در داخل ویلا و یا به صورت استخر در محوطه ویلا وجود داشته باشند. معمولا در بیشتر ویلاها، استخرهای داخلی در طبقه زیرین و همکف ویلا تعبیه می شوند و تعداد کمی از ویلاها هم به صورت استخر در طبقه بالا و حیاط خلوت طراحی و اجرا می شوند.

خرید ویلا استخر دار با ویو جنگل

ویلا با ویو جنگل و دریا :

همان‌طور که می‌دانید یکی از شرایط خوب فروش ویلا داشتن منظره و چشم‌انداز مناسب برای ویلا می‌باشد و این مهم تاثیر بسزایی در قیمت ویلا خواهد داشت، در این بین اهمیت ویو برای  ویلای جنگلی  نیز کاربرد دارد و به عبارتی هر چه ویلای جنگلی دارای چشم‌انداز مناسب‌تری باشد خریداران بیش‌تری را به خود جذب می‌نماید و در نهایت به فروش خوب و سریع ویلا در بین ویلاهای دیگر که از ویوی مناسبی برخوردار نیستند منجر می‌گردد.

 

 


 ویلا شهرکی استخر دار در نوشهر داخل مجتمع به متراژ ۳۵۰متر‌زمین و۳۴۰متر‌بنا با قیمت 7میلیارد تومان به فروش می رسد.

در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال همه روزه و از ساعت 8 صبح الی شب می توانید با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید تا لذت یک خرید خوب را تجربه نمایید.

تماس با مدیریت :  09113900963  دکتر امامی

جهت اشنایی با نوشهر و خرید ویلا در ان بر روی لینک های زیر کیلیک فرمایید 

   آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 خرید ویلا در نوشهر با مزایای ویژه

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید