خرید زمین نزدیک به جاده اصلی

کد ملک : A2364

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین نزدیک به جاده اصلی

 

متراژ : 408متر

اسناد : سند دار

مشخصات : /نوشهر منطقه امیر رود /دارای مجوز ساخت/قابل تفکیک به دو قطعه/نزدیک به جاده اصلی/ویو جنگل و دریا

قیمت :متری 10.500.000 تومان

خرید زمین نزدیک به جاده اصلی

نزدیکی نوشهر به اتوبان چالوس تهران

جاده چالوس یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین مسیرهای ارتباطی از پایتخت تهران به شمال کشور می باشد.

بعد از انقلاب و در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی، کلنگ آزادراه تهران شمال به زمین خورد و تاکنون یک چهارم از مسیر چالوس به مرزن آباد به بهره برداری رسید و مسیر تهران تا شهرستانک نیز به گفته مسئولین تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرید زمین نزدیک به جاده اصلی

این مسیر حداقل یک ساعت از زمان رسیدن به شمال کشور به ویژه چالوس و نوشهر را کم می نماید.

شهرستان نوشهر نیز از طریق کمربندی نوشهر چالوس به راحتی و با صرف زمان کمی به اتوبان چالوس – تهران دسترسی دارد و این مزیت باعث شده است تا مردم زیادی که از پایتخت کشور به شمال عازم می‌شوند، نوشهر را جهت سرمایه‌گذاری، مسافرت، خرید و فروش ویلا و زمین و غیره انتخاب نمایند.

پتانسیل بالای نوشهر جهت مرکزیت استان جدید

در ادامه می خواهیم در ارتباط با موقعیت استراتژیک شهر نوشهر صحبت کنیم و پتانسیلی که این شهر برای تبدیل شدن به مرکز استان در آینده خواهد داشت.

در سال های اخیر زمزمه هایی مبنی بر جدا شدن غرب استان مازندران از این آن شده و در آینده نزدیک ممکن است غرب استان به عنوان یک استان جدا برگزیده شود.

از آنجاییکه شهرستان نوشهر تقریبا در مرکز جغرافیایی غرب مازندران یعنی از محمودآباد تا رامسر قرار گرفته است، می‌تواند جزو اولویت اول برای تبدیل شدن به مرکز استان جدید باشد.

همچنین بعضی از مراکز دولتی استان مازندران در شهرستان نوشهر واقع شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به :

اداره کل گمرک استان، اداره منابع طبیعی کل استان، اداره بنادر و کشتیرانی استان، اداره کل هواشناسی نوشهر، اداره کل جنگ نوشهر، اداره کل دامپزشکی نوشهر و غیره اشاره کرد.

سرمایه‌گذاران برند و مطرح در منطقه نوشهر

شهرستان نوشهر به دلیل موقعیت استراتژیک و خاص که در شمال کشور دارد، اهمیت خاصی برای سرمایه گذاری پیدا کرده است.

از سرمایه گذاران برتر کشور که نوشهر را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند می توان به آقای احمد ابریشمچی، آقای کبیری، آقای انصاری ، آقای حسین ثابت و غیره اشاره کرد.

آقای ابریشمچی از بزرگان حوزه گوشی موبایل و ساخت و ساز کننده های مطرح کشور می باشند.

آقای کبیری در قسمت روستای چلک و در بخش ساحلی در ۱۰ کیلومتری نوشهر به سمت رویان ، اقدام به ساخت هتل ۵ ستاره نمودند.

آقای انصاری مدیر عامل بانک آینده، که چندین هکتار زمین ساحلی در بخش کهنه سرای نوشهر خریداری نموده و به زودی شاهد شروع پروژه هتل ۵ ستاره و امکانات دیگری در این منطقه خواهیم بود.

آقای حسین ثابت نیز در منطقه انارور نوشهر اقدام به خرید چهار هکتار زمین ساحلی نمودند که بزودی شاهد شروع به کار یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای ثابت در شمال کشور خواهیم بود.

کار اصلی آقای ثابت هتل داری بوده و دارای چندین هتل بصورت زنجیره ای می باشد و مالک هتل داریوش جزیره کیش نیز بوده اند.

خرید زمین نزدیک به جاده اصلی

دسترسی به جاده هراز و چالوس

شهرستان نوشهر به دو شاهراه اصلی ارتباطی پایتخت به شمال کشور دسترسی راحتی داشته و از این لحاظ دارای موقعیت مناسبی برای میزبانی از مردم پایتخت و سایر نقاط کشور می‌باشد.

شهر نوشهر با جاده چالوس کمتر از پنج کیلومتر و با جاده هراز حدود ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

بنابراین دسترسی راحت به این دو جاده و در کنار آن مسیر هوایی فرودگاه نوشهر، باعث شده است تا خرید و فروش زمین و ویلا و آپارتمان در نوشهر رونق زیادی داشته باشد و همه ساله مردم زیادی از نقاط مختلف کشور، نوشهر را به عنوان مکانی برای زندگی موقت و یا دائمی برمی گزینند.

ترافیک کم نوشهر

یکی از مزیت های بزرگ شهرستان نوشهر، ترافیک کم آن می باشد.

از آنجاییکه در اکثر نقاط دنیا به ویژه شهرهای بزرگ، ترافیک یکی از معضلات اصلی آنها می باشد، شهر نوشهر با طراحی و ساختار شهری کاملا مهندسی شده، دارای راه های خروجی و ورودی زیادی می باشد و کمتر شاهد ترافیک در این شهر هستیم.

موقعیت استراتژیک نوشهر جهت سرمایه گذاری

خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر از اهمیت زیادی برای خریداران برخوردار می باشد چرا که به دلایل ذکر شده در مقاله مذکور، نوشهر می تواند تمام خواسته های یک فرد جهت سرمایه گذاری در شمال کشور را فراهم نماید.

مشاور املاک

مشاوره ملکی

در پایان خاطر نشان می شوم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با پرسنلی مجرب و کار آزموده و مشاورینی متخصص و متعهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های مختلف خرید و فروش زمین ، ویلا ، آپارتمان ، پیمانکاری ساختمان و ……. در شهرستان نوشهر ، رویان، نور ، چمستان، متل قو، نمک آبرود ، کلار آباد و غیره می باشد.

تماس با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

جهت  دیدن مطالب بیشتر بر لینک زیر کیلیک کنید

 آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید