خرید زمین موقعیت عالی نوشهر

  • خرید زمین نوشهر
  • خرید زمین نوشهر (2)

کد ملک : A2486

برای فروش - زمین شمال

 خرید زمین موقعیت عالی نوشهر 

 

متراژ :دو‌قطعه ۱۰۰۰متری/و ۴قطعه ۲۵۰/۲۶۰/۲۵۰/ ۲۶۵ متری

اسناد : بافت باغات و سند دار

مشخصات :خرید زمین در نوشهر منطقه انارور/فاصله تا جاده اصلی ۶۰۰متر/شهرک با نگهبانی/ویو عالی جنگل

قیمت :متری ۵میلیون و ۵/۵میلیون

 خرید زمین موقعیت عالی نوشهر 

خرید زمین در نوشهر

آشنایی با مناطق

خرید زمین در نوشهر و محدوده آن تا رویان مطمئن ترین مکان در شمال جهت سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت می باشد. شهرستان نوشهر از دیر باز مقصد بسیاری از گردشگران و توریست های مختلف از سراسر ایران و حتی خارج از کشور بوده است. نوشهر به دلیل جذابیت های خاصی که دارد می تواند هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ زندگی دائمی و محلی جهت گذراندن اوقات فراغت و کسب آرامش در اولویت مردم عزیز کشورمان باشد.

 برخی از مزیت های شهرستان نوشهر 

 –شهرستان نوشهر بعنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شده و در سالهای آینده، منطقه آزاد شناخته خواهد شد و شما عزیزان می توانید با تهیه کارت مرز نشینی از طریق بندر نوشهر به مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر بپردازید.

 – شهرستان نوشهر از طریق جاده چالوس و جاده هراز به پایتخت کشور یعنی تهران، راه عبور داشته و به راحتی شما سروران گرامی می توانید از این جاده ها به شمال کشور تردد نمایید.

 خرید زمین موقعیت عالی نوشهر 

 – نزدیکی فاصله دریا به جنگل در منطقه شهرستان نوشهر تا رویان، بویژه نوشهر تا سیسنگان، نیز از مزیت های دیگر این شهرستان می باشد و در هیچ جای دیگر شمال، این نزدیکی را نمی توانید مشاهده کنید.

 – شهرستان نوشهر همچنین دارای فرودگاه جهت پرواز به سراسر کشور به ویژه تهران بوده و در ایام شلوغ و تعطیلات می توانید از این پتانسیل شهرستان نوشهر نیز استفاده نمایید.

جهت اشنایی با منطقه انارور نوشهر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

   آشنایی با انارور

تماس با مدیریت سایت دکتر امامی

09113900963

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید