خرید زمین سند شیشدانگ نوشهر

  • خرید زمین نوشهر
  • خرید زمین نوشهر
  • خرید زمین نوشهر (3)
  • خرید زمین نوشهر (5)

کد ملک : A2475

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین سند شیشدانگ نوشهر

 

متراژ :زمین ۷۳۰ متر

اسناد :سند شیشدانگ بافت مسکونی 

مشخصات  :خرید زمین نوشهر/قابل تفکیک به ۳ پلاک/اب برق گاز بالای ملک /دید جنگل 

قیمت :متری ۱۴ میلیون تومان

خرید زمین سند شیشدانگ نوشهر

 خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت

آشنایی با مناطق

 

 

برای خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت ، قبل از هر چیزی باید تعریف ساده ولی کلی از اصطلاح بافت و خارج بافت داشته باشیم. خیلی از افراد وقتی کلمه بافت را می شنوند ممکن است دچار اشتباه در این باره شوند و فکر کنند منظور از بافت، بافت بومی بوده، و زمین یا ویلا در یک منطقه ای که شهرک نشین نبوده و داخل بافت بومی باشد، واقع شده باشد. در صورتی که به اینصورت نبوده و منظور از بافت، نقشه بنیاد مسکن برای طرح هادی هر روستا بصورت جداگانه می باشد. بنیاد مسکن شهرستان مربوطه، هر ۱۰ سال نقشه جدیدی را برای هر روستا طراحی کرده و بر اساس آن نقشه، اعضای شورا و دهیار روستای مربوطه اقدام به صدور مجوز ساخت و یا پایان کار می نمایند. بر اساس این نقشه کلیه زمین ها به دو دسته داخل بافت و خارج بافت تقسیم می شوند.

 زمین داخل بافت

این نوع  ۳ دسته تقسیم می شود، شامل زمین با بافت مسکونی، بافت باغات و بافت زراعی.

 

  بافت مسکونی

در ابن حالت زمین مورد نظر داخل بافت مسکونی نقشه دهیاری روستای مدنظر واقع شده است و شما قبل از اقدام به هر کاری، برای مجوز ساخت باید از دهیاری روستایی که زمین در آن واقع شده، اقدام نمایید. سپس بعد از اخذ مجوز ساخت شروع به ساخت ویلای مدنظرتان نمایید.

 

سند شش دانگ (سند رسمی):

ش دانگ (سند رسمی): سند شش دانگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. منظور از سند عرصه، سند زمین بوده و منظور از سند اعیان، سند ساختمان یا بنا می باشد. شما برای درخواست سند عرصه و اعیان هم می توانید از طریق قانونی اقدام نمایید که این کار از طریق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه انجام می شود. همچنین سند شش دانگ می تواند به صورت سند تک برگ و یا سند دفترچه ای باشد.  سند دفترچه ای هم در هنگام انتقال سند و یا قبل آن هم می تواند به سند تک برگ تبدیل شود.

 تماس با مدیریت سایت دکتر امامی

09113900963

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

   خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت

   انواع سند ملکی

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید