خرید زمین سند دار در لتینگان

کد ملک : A2340

برای فروش 12,000,000,000 تومان - زمین شمال

 خرید زمین سند دار در لتینگان 

 

متراژ :زمین ۴۱۰ متر/زمین ۵۱۰ متر/زمین ۷۰۰ متر

اسناد :سند تک برگ 

مشخصات :زمین شهرکی با نگهبانی 24ساعته

قیمت :  متری 12 میلیون 

 خرید زمین سند دار در لتینگان

توصیف لتینگان نوشهر

منطقه لتینگان به لحاظ جغرافیایی در شمال ایران، استان مازندران و ضلع شرقی شهرستان نوشهر قرار گرفته است. در واقع نزدیکترین روستا به شهر نوشهر می باشد و فاصله آن با شهر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد.

منطقه لتینگان از غرب به روستای درزیکلا، از شرق به امیررود و خیرود، از جنوب به سنگتو و از شمال به کمربندی نوشهر متصل می باشد.

 خرید زمین سند دار در لتینگان

ورودی منطقه لتینگان بسیار زیبا و عریض بوده و رفت و آمد وسایل نقلیه برای ورود به این محل بسیار آسان بوده و ترافیکی نیز وجود ندارد.

ورودی آن با درختان سرسبز سر به فلک کشیده، آذین بندی شده و منظره قشنگی را بوجود آورده است.

در واقع لتینگان اولین منطقه ای می باشد که وقتی از کمربندی شهر نوشهر میخواهید خارج شوید و به سمت شهر رویان و نور بروید با آن برخورد می نمایید.

شهرک های مختلفی نیز طی سالیان زیاد در این منطقه بوجود آمده و مردم زیادی از اقسی نقاط کشور در این محل دارای ویلا و زمین می باشند.

از شهرک های برند آن می توان به شهرک سی گل، شهرک گلها، شهرک آسمان و غیره نام برد.

در دامنه جنگل لتینگان که منطقه سنگتو قرار دارد یه راه آسفالته وجود داشته، که متصل به روستای خیرود می شود و ویوی قشنگ این مسیر به کوه و دریا، فرصت و مکان لازم برای پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره را بوجود آورده است و می توانید از این امکان برای گذراندن اوقات فراغت خودتان لذت ببرید.

 خرید زمین سند دار در لتینگان

امکانات 

در داخل لتینگان همه نیاز های اولیه هر فردی از جمله نانوایی، قصابی، مرغ فروشی، میوه فروشی، سوپرمارکت و هایپر مارکت وجود داشته و نیازی نیست برای تهیه اقلام مصرفی حتما به شهر بروید.

گرچه تا شهر نوشهر نیز فاصله ای نداشته و در سریعترین زمان ممکن می توانید وارد شهر شوید و نیازهایتان را برآورده نمایید.

بازار ماهی فروشی نوشهر

از جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به لتینگان نیز می توان به بازار روز نوشهر اشاره کرد که یک بازار سنتی بوده و در بدو ورود به آن با بازار ماهی فروشان روبرو می شوید.

بعد آن بازار میوه فروشی، ترشیجات و غیره را خواهید دید که بسیار زیبا و دل انگیز بوده و همه ساله مسافرین زیادی برای دیدن و خرید به آنجا روانه می شوند.

مزیت های مهم لتینگان

از مزیت های مهم آن جهت خرید در لتینگان لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) می توان به نزدیک بودن به شهر، نزدیکی به ساحل دریا و جنگل، نزدیکی به جاده چالوس تهران، نزدیکی به فرودگاه نوشهر، نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی و بندر نوشهر، دسترسی راحت به امکانات شهری و غیره اشاره کرد.

چنانچه خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان مدنظر شما بوده و خواستار خرید ملک در این منطقه هستید، می توانید از طریق مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در سریعترین زمان ممکن به خواسته تان برسید.

تماس با مدیریت: دکتر امامی 09113900963

برای اشنایی با این منطقه بر روی لینک زیر کیلیک کنید

      

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید