خرید زمین سند دار جنگلی نوشهر

  • IMG_20210813_004621
  • IMG_20210813_004608_138
  • IMG_20210813_004606_202

کد ملک : A2586

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین سند دار جنگلی نوشهر

 

فروش زمین نوشهر

سند تک برگ مشاع جنگلی

متراژ : حدود ۶۰۰ متر برای اطلاع از متراژ زمین تماس حاصل فرمایید.

زمین دیوار کشی شده 

قابل تفکیک 

اب برق گاز

دید جنگل عالی 

قیمت :متری ۵ میلیون

تماس :09113900963

خرید زمین سند دار جنگلی نوشهر

آگهی فروش زمین در شمال :

 آشنایی با مناطق

آگهی فروش زمین در شمال در اکثر منابع تبلیغاتی همانند سایت ها، روزنامه، فضای مجازی و بسیاری موارد دیگر مشاهده می شود. به دلیل نزدیکی شمال کشور به ویژه استان مازندران به پایتخت کشور، خرید و فروش زمین در منطقه شمال کشور از رونق بالایی برخوردار است و همه ساله افراد زیادی از مناطق مختلف کشور به این منطقه عزیمت می نمایند.

خرید زمین سند دار جنگلی نوشهر

آگهی فروش زمین در شمال به ویژه استان مازندران و بالاخص غرب مازندران یعنی شهرهای محمودآباد، چمستان،نور،رویان،نوشهر،چالوس،کلارآباد، متل قو، نمک آبرود، به میزان زیادی امروزه مشاهده می شود ولی متاسفانه خیلی از این آگهی ها به دروغ بوده و بعضی از مشاورین املاک فقط در صدد جذب مشتری بوده و از این طریق متأسفانه فقط می خواهند مشتری را به منطقه شمال آورده و سپس ملکهای دیگر را با قیمت های دیگر نشان دهند.

آگهی فروش زمین در شمال در سایت بانک اطلاعات املاک  شمال (www.amlakshomal.net) به وفور موجود می باشد و شما سروران گرامی می توانید با دیدن قیمت زمین های مختلف، قبل از بازدید از فایل، استعلام قیمت نهایی و یا استعلام موجود بودن ملک را انجام دهید و با مشاوره تخصصی همکاران ما، ان شاالله بتوانید بهترین ملک را خرید نمایید. برای مشاهده ملک های ما، لطفا فایل های موجود در سایت را مشاهده نمایید و سپس از طریق تماس با مشاورین ما، درخواست فایل مورد نظر خود را بنمایید.

جهت آشنایی بیشتر بر روی لینک های زیر کیلیک فرمایید.

خرید زمین در نوشهر

خرید زمین تجاری در شمال

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید