خرید زمین در نوشهر ، انارور

  • خرید زمین در نوشهر ، انارور (1)
  • خرید زمین در نوشهر ، انارور (2)
  • خرید زمین در نوشهر ، انارور (3)
  • خرید زمین در نوشهر ، انارور (4)

کد ملک : A2048

فروخته شد 2,500,000 تومان - زمین شمال

خرید زمین در نوشهر ، انارور

 

اگر بدنبال زمین مناسب با متراژ بالا در شمال کشور هستید این مورد می تواند کمک خیلی خوبی به شما باشد. این  زمین در واقع کد a2048 بوده و یک زمین 6500 متری می باشد که به صورت کامل نخاله ریزی شده و جهت ایجاد یک ویلا باغ بزرگ و یا جهت تفکیک سازی برای شهرک سازی بسیار مناسب است.

 

خرید زمین در نوشهر ، انارور

خرید زمین در نوشهر ، انارور

 

قیمت آن هم نسبت به ملک های مجاور و ملک های اطراف که قیمت های بالاتری را دارا هستند قیمت مناسبی است. از مزایای این ملک می توانیم به یک جاده مستقیم و آسفالته تا نزدیک این ملک اشاره کنیم. همچنین فاصلۀ این ملک تا جادۀ اتوبان اصلی یک چیزی حدود یک کیلومتر می باشد و ویو و دید آن به جنگل و رشته کوه البرز، بسیار زیبا و به صورت ابدی خواهد بود.

 

خرید زمین در نوشهر ، انارور

خرید زمین در نوشهر ، انارور

 

اطراف این ملک نیز شهرک های مختلف با ساختمان های مختلف وجود دارد و این نشان دهندۀ این است به زودی در این منطقه ساخت و ساز رونق خواهد گرفت و ارزش افزوده بالایی را خواهد داشت.
این زمین در واقع در منطقه انارور نوشهر واقع شده و با شهر نوشهر چیزی حدود 20 کیلومتر و با شهر رویان و نور چیزی در حدود 26 کیلومتر فاصله دارد. به مناطق دیدنی و زیبا به لحاظ جاذبه های گردشگری که در اطراف این ملک وجود دارد می توانیم به منطقه سیسنگان و دریاچه آبیدر، دریاچه ارواح، ییلاقات کجور، کدیر و پول و سایر ییلاقات اطراف آن مثل دلسم و ویسر اشاره کرد. شما می توانید با تهیه یک قطعه زمین و ساخت ویلا در این منطقه از تمام مزایای ان به نحو احسن استفاده کنید.

 

خرید زمین در نوشهر ، انارور

خرید زمین در نوشهر ، انارور

 

مجموعه ی بانک اطلاعاتی املاک شمال با مشاوره ی تخصصی در حوزه ی خرید و فروش زمین در مازندران می تواند شما را در خریدی مطمین و سرمایه گذاری سود آور کمک و همراهی کند.

این مجموعه سعی دارد تا با ایجاد فضایی مطمئن، شفاف و صادقانه، زمینه را جهت معاملات سالم و بدون استرس برای شما عزیزان فراهم نماید تا با دلی خوش و نگاهی امیدوارانه به آینده بتوانید در شمال کشور سرمایه گذاری نمایید.

تماس مستقیم با مدیریت : دکتر امامی  09113900963

 

برای آشنایی با شهر نوشهر و منطقه ی انارور  لینک های زیر را لمس کنید :

 

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

آشنایی با انارور

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید