خرید زمین داخل بافت شمال

  • خرید زمین داخل بافت شمال (1)
  • خرید زمین داخل بافت شمال (2)
  • خرید زمین داخل بافت شمال (3)
  • خرید زمین داخل بافت شمال (4)

کد ملک : A2503

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین داخل بافت شمال

 

متراژ :زمین ۳۰۰ متر

اسناد :سند تک برگ

مشخصات :خرید زمین در نوشهر منطقه ی خیرود/ زمین 2 بر/بافت مسکونی / اب برق گاز بالای ملک/دید دریا وجنگل دائمی

قیمت :متری ۱۵ میلیون

خرید زمین داخل بافت شمال

آشنایی با منطقه خیرود نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در خیرود

آشنایی با مناطق

منطقه خیرود در فاصله 5 کیلومتری شهرستان نوشهر قرار دارد و از شرق به بندپی و نجارده، از غرب به امیررود و مارگیرده، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه های البرز متصل می باشد.منطقه خیرود دارای جمعیت  1996 نفر بر اساس سرشماری سال 1395 می باشد. داخل روستای خیرود، منطقه ای به نام سیدعلی کیا  نیز وجود دارد که در اوایل ورودی خیرود به سمت دامنه جنگل می باشد.روستای خیرود تقریبا تمام امکانات اولیه برای زندگی را دارا است و جهت تهیه لوازم مصرفی نیازی به رفتن به شهر نوشهر نیست.

فاصله بین جاده اصلی جنگل خیرود تا دامنه جنگل حدود 2.5 کیلومتر بوده و از دامنه جنگل خیرود می توانید به روستای سنگتو در ضلع غربی آن متصل شوید که در این مسیر، دید جنگل و دریای بسیار زیبایی را می توانید مشاهده کنید، زیرا در ارتفاع بالایی نسبت به سطح دریا قرار دارد.

خرید و فروش زمین و ویلا در خیرود نوشهر به دلایل مختلفی که در بالا ذکر شد، می تواند برای هر فردی وسوسه انگیز باشد. چرا که نزدیکی به جاده چالوس کرج، نزدیکی به شهر نوشهر، وجود تمام امکانات مورد نیاز برای زندگی و غیره، جزو مهمترین عوامل برای سرمایه گذاری در منطقه خیرود نوشهر می باشد.

بانک اطلاعات املاک شمال با پرسنلی متخصص و مجرب آماده هرگونه همکاری با شما سروران گرامی در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش ملک در شمال بویژه جهت آشنایی با منطقه خیرود،خرید و فروش ویلا و زمین در خیرود می باشد.

تماس با مدیریت سایت آقای امامی

09113900963

جهت آشنایی بیشتر با منطقه خیرود بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

 خیرود

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید