فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر

  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر (5)
  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر (9)
  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر (6)
  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر (4)
  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر
  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر (7)
  • فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر (3)

کد ملک : A2531

برای فروش 5,300,000,000 تومان - ویلا شمال
290 متر مربع 4 اتاق خواب 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر

 

متراژ :290 مترز زمین/290متر بنا

اسناد :مجوز ساخت

مشخصات :خرید ویلا نوشهر منطقه ونوش/4خوابه/فاصله تا جاده اصلی ۴۰۰متر/شهرکی/روف گاردن با ویو جنگل دریا عالی  

قیمت :پنج میلیارد و سیصد میلیون تومان 

فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر

  آشنایی با منطقه ونوش 

آشنایی با مناطق

منطقه ونوش در فاصله 10 کیلومتری شهر رویان و 30 کیلومتری شهر نوشهر قرار دارد. منطقه ونوش از شرق به وازیوار، حسن آباد، رویان، از شمال به ساحل دریا و از جنوب به خضر تیره و از غرب به صلاح الدین کلا متصل می باشد.

با توجه به آلودگی هوای کلان شهرها، معضل ترافیک، مشکلات آپارتمان نشینی، ریزگردها و کمبود آب شرب و مسائل مختلف دیگر، هرساله شمال کشور به ویژه غرب مازندران و منطقه ونوش میزبان عزیزان زیادی از سرتاسر کشور می باشد،که به خاطر فرار از مشکلات ذکر شده، هم میهمانانمان اقدام به سرمایه گذاری یا خرید ملک در این مناطق می نمایند تا در زمان تعطیلات یا پایان هفته ها و یا کل فصول سال را در منطقه ونوش گذرانده و از آب و هوای سالم و پاک، جنگل زیبا، ساحل بکر و دوست داشتنی و غیره استفاده نمایند.

فروش ویلا شهرکی شمال نوشهر

 مراکز تفریحی،فروشگاه ها و مراکز خرید موجود در منطقه ونوش هر ساله میزبان عده زیادی از هموطنان گرامی می باشند.در زمان تعطیلات و شلوغی های ایام عید، گاهی اوقات ترافیک سنگین در محور رویان اتفاق می افتد که جاده میانبر منطقه ونوش راهی سریع و آسان جهت عبور از شهر رویان بوده و همچنین یک راه میانبر جهت رفتن به سمت ییلاقات شهرستان، نوشهر و رویان همانند ییلاقات کدیر، کجور، پول، دلسم، ویسر، وازک و غیره می باشد.

  منطقه ونوش به دلیل نزدیکی به شهر رویان و جاده هراز و از طرفی دیگر نزدیکی به شهرستان نوشهر، فرودگاه نوشهر، جاده چالوس، کرج و غیره یکی از مقاصد اصلی گردشگران در طول سال می باشد. چنانچه قصد خرید ملک در منطقه زیبای ونوش را داشته اید مشاورین ما در مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال همه روزه برای خدمت رسانی به شما عزیزان اماده انجام وظیفه می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

   ونوش

  خرید ویلا در مازندران

تماس با مدیریت دکتر امامی

09113900963

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید