فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

  • فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر (1)
  • فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر (2)
  • فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر (3)
  • فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر (4)
  • فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر (5)
  • فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر (6)

کد ملک : A2147

فروخته شد 3,000,000,000 تومان - ویلا شمال
280 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

 

ویلا روف گارون

اخیراً در شمال کشور، ویلا به سبک روف گاردن بسیار زیاد دیده می­شود و این سبک از ساختمان به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد استقبال سازنده­ها قرار گرفته است.

متراژ زمین و بنا به چه صورت است؟

ویلای مدنظر نیز روف گارون بوده  و دارای 300 متر  زمین  و 280 متر بنا می­باشد. به لحاظ اسناد و مدارک شامل سند تک برگ بوده و در حدفاصل بین شهرهای نوشهر و رویان قرار دارد. این ویلا بصورت (جنگلی – ساحلی) بوده و دارای دید بسیار عالی به (جنگل – دریا) می­باشد. اکثر ویلاهای روف جنگلی علاوه بر دید عالی به جنگل، ویوی بسیار زیبا به دریا نیز دارند، چون ارتفاع سقف روف از پایین زیاد بوده و همین امر، دید به دریای عالی را بوجود می­آورد.

مسیر رسیدن به این ویلا در منطقه مورد نظر، بسیار زیبا بوده و پس از گذراندن مسیری سرسبز و دلنشین به این ویلا خواهید رسید.

نوع اسکلت بنا چیست ؟

پی این ساختمان از میله­گرد و بتن ساخته شده و ستون­های آن نیز از میله­گرد و بتن طراحی شده است. سقف اول آن نیز از تیرچه و یونولیت و بتن آماده بدست آمده است. سقف روف یا همان سقف دوم نیز برخلاف ویلاهایی که بصورت شیروانی هستند، از تیرچه، یونولیت و بتن ساخته شده است.

 

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

 

مشخصات طبقه اول ویلا چیست؟

طبقه اول این ویلا شامل یک اتاق خواب و سالن و آشپزخانه می­باشد. قسمت آشپزخانه در سقف آن، کناف­کاری شده و نور پردازی عالی در آن تعبیه شده است. در سقف سالن این ویلا نیز کناف کار شده و نورپردازی، بویژه نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است.

سرویس بهداشتی پایین قابلیت دسترسی از سالن و اتاق خواب را داشته و کف ویلا نیز معمولاً از سرامیک می­باشد و گاهی اوقات پارکت، سنگ، لمینت و… می­باشد. برای رفتن به طبقه دوم این ویلا باید از یک راه­پله چوبی بسیار زیبا با اسکلت آهنی عبور کنید و به سالن طبقه دوم برسید.

 

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

 

مشخصات طبقه دوم ویلا چه چیز هایی می باشد؟

طبقه دوم شامل یک سالن کوچک و یک آشپزخانه کوچک می­باشد و دو اتاق خواب نیز در طبقه دوم تعبیه شده است. بعضی ویلاها در طبقه دوم شامل 3 اتاق خواب می­باشند. سرویس بهداشتی طبقه دوم این ویلا بصورت مستر بوده و مصرف­کننده براحتی می­تواند از داخل ویلا، از آن استفاده نماید. در واقع یعنی هر اتاق خواب در داخل خود دارای یک سرویس بهداشتی می­باشد که این سرویس­ها نیز مجهز به دوش، توالت فرنگی و فن جهت تهویه هوا می­باشد.

 

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

 

طراحی نمای ویلا به چه صورت می باشد؟

در نمای بیرونی ویلای روف گاردن مدرن، معمولاً دیوار بصورت سفید یا مشکی و خاکستری طراحی می­شود. بعضی ویلاها ترکیبی از ورق آهنی در قسمت پیشانی تراس و قسمت جان پناه روف، دیوار سفید، چوب­کاری و یا سنگ مشکی استفاده می­کنند.

کرسی ویلاها هم اکثرا از سنگ میگون مشکی استفاده می­شود و در ویلاهای مدل روف، معمولاً ارتفاع کرسی کوتاه­تر، نسبت به سایر ویلاها می­باشد.

حیاط سازی ویلا به چه صورت می باشد؟

حیاط­سازی این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف فصلی، کاج لاوسون و غیره آذین­بندی شده است. کف حیاط آن نیز با سنگ طراحی شده و درب ورودی ویلا نیز با درب ضدسرقت می­باشد.

همچنین ترکیبی از دیوار سفید و ورق مشکی روی آن برای دیوارکشی حیاط و ترکیب آهن با چوب برای دروازه وروی حیاط، نمای بسیار زیبایی به این ویلاها می­دهد.

در این مدل ویلاها نورپردازی محوطه، روی دیوار، داخل باغچه­ها و سقف روف یا حیاط خلوت آن به همراه آلاچیق بالا و داخل حیاط، می­تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد و از لذت­های داشتن یک ویلای خوب در شمال کشور شما را بهره­مند سازد.

 

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

فروش ویلا با سقف روف در نخ شمال نوشهر

 

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

 

آشنایی با منطقه نخ شمال (توسکاتک)

توسکاتُک نخ شمال :

منطقه توسکاتک در فاصله 25 کیلومتری از شهرستان نور، 15 کیلومتری رویان و 25 کیلومتری شهرستان نوشهر قرار دارد. توسکاتک از قسمت شرق به پارک سیسنگان و بخش صلاح الدین کلا، از قسمت غرب به منطقه علی آباد عسگرخان و انارور و از شمال به دریای خزر و از جنوب به جنگل بسیار زیبا و بکر شمال منتهی می شود.

منطقه توسکاتُک یکی از بهترین مناطق جهت سرمایه گذاری در بخش ملک می باشد.

این منطقه دارای زمین های زیادی می باشد که توسط سرمایه گذاران هر سال خریداری شده و جهت ساخت و ساز و شهرک سازی استفاده می شود. نزدیکی ساحل به جنگل، مراکز تفریحی همانند پلاژ ساحلی مهران، پلاژ ساحلی علیرضا و مراکز خرید شامل فروشگاه های زنجیره ای تونل، بستنی فروشی، فروشگاه خانه و کاشانه، همچنین هتل آپارتمان 27 طبقه در دست احداث، 6 ورودی اصلی به محل توسکاتُک از جمله ورودی نخ شمال، فاصله 1 کیلومتری با پارک سیسنگان، باعث شده است تا به یکی از مقاصد اصلی گردشگران و هموطنان عزیزمان تبدیل شود.

فروش ویلا در نور

زمین ورزشی فوتبال و مدرن این منطقه نیز مکانی عالی جهت تفریحات ورزشی می باشد. یک بخش از منطقه توسکاتـُک به نخ شمال معروف می باشد که به دلیل وجود کارخانه نخ شمال از سال های خیلی قبل در این منطقه می باشد. منطقه نخ شمال دارای بیشترین شهرک های ویلایی در سطح شهرستان نوشهر می باشد. به نوعی این منطقه در ارتفاع بالاتری واقع شده است و چنانچه شما در این منطقه به حالت ایستاده تماشا کنید، دید بسیار عالی به دریا و جنگل خواهید داشت. در این منطقه هر ساله شهرک سازی های بزرگی انجام گرفته و هموطنان گرامی نیز جهت خرید ویلا هر ساله به این منطقه عزیمت می نمایند.

ویلا شهرکی نوشهر

شهرک های جنگلی همانند شهرک آفتاب، شهرک پتروشیمی، شهرک گل کاغذی، شهرک مهتاب، شهرک برلیان، شهرک جهان، شهرک زعفرانیه، شهرک کوی استادان دانشگاه (خواجه نصیرالدین طوسی)، شهرک الماس و بسیاری از شهرک های کوچک دیگر که همگی در این منطقه بکر و زیبا واقع شده اند. افراد معروف زیادی نیز در این منطقه اقدام به خرید ویلا و یا سرمایه گذاری نمودند.

از جمله امیر حسین صادقی فوتبالیست معروف استقلال تهران، مهرداد نیویورک خواننده مطرح پاپ را میتوان نام برد. همچنین شهرک های ساحلی معروف منطقه توسکاتُک، مانند شهرک ساحل آرام توسکا، مجتمع پتروشیمی توسکا و غیره را می توان نام برد.

همچنین یک هتل 5 ستاره نیز در منطقه توسکاتُک در قسمت ساحل در حال احداث می باشد که به زودی شاهد میزبانی آن از هموطنان گرامی انشاالله خواهیم بود. تمامی امکانات رفاهی جهت گذراندن یک تعطیلات خوب در منطقه توسکاتُک فراهم می باشد و هیچ نیازی جهت تامین موارد مورد نیاز زندگی در خارج از این منطقه نخواهد بود.

خرید ویلا شهرکی شمال

خرید ویلا لوکس شمال

مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال با در برداشتن متخصصین حوزه ساخت، مشاوره و خرید و فروش در مناطق مختلف شهرستانهای نور، رویان تا نوشهر آماده ارائه خدمات در زمینه های گوناگون به شما سروران گرامی می باشد.

شعار مجموعه، خریدی آسان، مطمئن و صادقانه در یک محیطی بسیار امن و آرام می باشد. طی چندین سال فعالیت مجموعه، الحمدالله توانسته ایم سابقه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و با تمام توانمان زمینه لازم جهت یک خرید مناسب و مطمئن را برای مشتریان عزیزمان فراهم نماییم. برحسب وظیفه خود، لازم میدانیم که هنگام خرید ملک برای شما عزیزان تمامی جوانب را در نظر گرفته و صحت و سلامت ملک را برای شما سروران گرامی به اثبات برسانیم تا انشاالله یک خرید مناسب و خوبی داشته باشید.

در پایان خاطر نشان میکنم که سعی و هدف ما بر این است تا هرگونه کاری در خصوص املاک، اعم از مشاوره، ساخت، پیمانکاری، خرید و فروش ویلا و زمین، بازسازی و …را  با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه نماییم.

تماس مستقیم با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید