فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر

  • فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر (3)
  • فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر (1)
  • فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر (2)

کد ملک : A2049

فروخته شد 1,600,000,000 تومان - باغ ویلا
200 مترمربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر

 

این کد در واقع مربوط به یک ویلا باغ در منطقه سیسنگان نوشهر میباشد. مکان اصلی این ویلا باغ در روستای علی آباد عسگرخان است و دارای 800 متر زمین و 200 متر بنا چند سال ساخت می باشد. همچنین سند 6 دانگ داشته و دارای امتیازات کامل آب، برق و گاز نیز می باشد. این ویلا به صورت شهرکی نبوده و به صورت مستقل است و تا سر ویلا یک جادۀ آسفالته خوب وجود دارد. موقعیت این ویلا نیز به صورت شرقی غربی بوده و دارای فضای سبز و درختان مختلفی جهت زندگی خوب و با آرامش در شمال کشور است.
امروزه اکثر مشتریان گرامی از اقسی نقاط کشور به ویژه پایتخت یعنی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی و مشکلات زندگی آپارتمان نشینی و مشکلاتی که در واقع کلان شهرهای بزرگ از آن رنج میبرند مثل کمبود آب و مسائل شبیه به این، بیشتر عزیزان به دنبال یک فضای سرسبز و زیبا در شمال کشور هستند که در این صورت یک ویلا باغ می تواند تقریباً تمام آنچه را که در واقع مشتریان گرامی به دنبال آن هستند و می خواهند، در شمال کشور به آن دست یابند. این ویلا باغ هم می تواند جزو مواردی باشد که در واقع می تواند برای خرید ویلا باغ در شمال کشور مورد تأیید مشتریان عزیز قرار بگیرد.

 

شما عزیزان میتوانید با لمس لینک زیر از منطقه ی تفریحی توریستی سیسنگان اطلاعاتی بدست آورید:

 

https://bit.ly/2TyOSf5

 

در این بخش شما را با منطقه ی علی آباد عسگرخان آشنا می کنیم :

 

علی آباد عسگرخان نوشهر کجاست؟ آشنایی با منطقه علی­ آباد عسگرخان

علی آباد عسگرخان مازندران

علی آباد عسگرخان نوشهر کجاست؟ آشنایی با منطقه علی­ آباد عسگرخان

علی آباد عسگرخان مازندران

نقشه علی ­آباد عسگرخان چیست و در کجای ایران واقع شده است؟

از طریق گوگل مپ نقشه علی­ آباد عسگرخان در پایین کاملاً مشخص می­باشد.

 

فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر

 

روستای علی ­آباد عسگرخان کجاست و چگونه می­توانیم آنرا را پیدا کنیم؟

علی­ آباد عسگرخان در 23 کیلومتر شهرستان نوشهر و حدود 25 کیلومتری شهر نور و حدود 17 کیلومتری شهر رویان قرار دارد.

تعداد جمعیت بومی آن حدود 1680 نفر بر اساس سرشماری سال 1385 می­باشد و از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه­های البرز از شرق به روستای توسکاتک و از جنوب به روستای انارور متصل می­باشد.

این روستا تقریباً دارای 4 ورودی به داخل آن می­باشد که شامل ورودی­ های شهید فرسیان، خیابان حسینی، ورودی مرکزی و اصلی علی ­آباد عسگرخان و ورودی قسمت شرقی این محل می­باشد.

 

قیمت ویلا و زمین در علی آباد عسگرخان نوشهر

تقریباً تمامی امکانات اولیه و موردنیاز جهت زندگی روزمره در این منطقه وجود دارد و نیاز به خروج از این محل جهت تهیه مواد اولیه و مصرفی نمی­باشد.

همانند همه روستاهای دیگر، این منطقه نیز دارای دفتر دهیاری و شورای اسلامی می­باشد و همه امور اداری روستا، خرید و فروش ملک، استعلامات آب، برق، گاز و… زیر نظر این دفتر قابل انجام می­باشد.

این روستا در نوار ساحلی خزر در استان مازندران قرار دارد. فاصله بین جنگل و دریا در این روستا بین 2 الی 3 کیلومتر می­باشد.

فروش زمین در علی آباد عسگرخان به چه صورت می­باشد؟

فروش زمین در علی­ آباد عسگرخان بصورت زمین جنگلی و زمین ساحلی می­باشد. زمین جنگلی و ساحل نیز بصورت مستقل و یا شهرکی می­باشند.

یکسری از زمین­ها نیز بصورت تجاری جنگلی و تجاری ساحلی هستند. بیش از 90 درصد زمین­های علی ­آباد عسگرخان در بخش جنگلی، بصورت شورایی بوده و مابقی سند دار می­باشند.

در بخش ساحلی بیشتر زمین­ها سنددار بوده و قیمت آن­ها نیز تقریباً 2 تا 3 برابر زمین­های جنگلی می­باشد.

 فروش ویلا در علی­ آباد عسگرخان مازندران به چه صورت می­باشد؟

فروش ویلا در روستای علی­ آباد عسگرخان بصورت ویلای فلت، دوبلکس، تریپلکس، روف گاردن، نیم پیلوت و غیره می­باشد. همچنین در این منطقه ویلای ساحلی، جنگلی و ییلاقی نیز وجود دارد. قیمت ویلاها در این مکان متفاوت بوده و از چند صدمیلیون تا چند میلیارد، رنج قیمت ویلاهای منطقه باشد.

شهرک­های علی­ آباد عسگرخان کدامند؟

خرید ویلا در علی­ آباد عسگرخان از دیرباز متداول بوده و شهرک­های مختلفی نیز در این روستا دایر شده است. شهرک­های سی­ گل، مرغابی، عرفان، شهرک­های جاده شکارگاه، ستاره شمال، پدیده، شعبانی، شهرک یسنی و غیره جزو شهرک­های برند علی آباد عسگرخان می­باشد.

یکی از بهترین شهرک­های علی­ آباد در ابتدای ورودی جاده حسینی متعلق به شهرک شعبانی بوده، که با جاده کمتر از 100 متر فاصله داشته و دسترسی بسیار عالی به جاده و امکانات اطراف دارد.

روبروی خیابان خط حاجی در روستای علی­آباد عسگرخان نیز یک مسیر ماشین­رو به سمت ساحل دریا وجود دارد که براحتی می­توان از طریق آن به ساحل دریا رسید.

مجموعه تفریحی سازمان برنامه و بودجه(مجتمع بهارستان) علی ­آباد عسگرخان کجا واقع شده است؟

مجموعه تفریحی سازمان برنامه بودجه کشور در قسمت شرقی روستای علی­ آباد عسگرخان و در نوار ساحلی واقع شده است.

 

قیمت زمین در علی آباد عسگرخان

فروش ویلا باغ ، علی آباد عسگرخان نوشهر

 

همچنین دارای امکانات آشپزخانه عمومی، سونا، استخر، جکوزی، سوئیت، سوپرمارکت و غیره برای استفاده کارکنان آن می­باشد و فقط متعلق به کارکنان برنامه بودجه کشور می­باشد.

مکان­های دیدنی و تفریحی نزدیک به علی­ آباد عسگرخان کجاست؟

پارک سیسنگان نوشهر

یکی از مکان­های زیبا و مفرح نزدیک علی­آباد عسگرخان، پارک جنگلی سیسنگان می­باشد که در فاصله 3 کیلومتری از آن قرار دارد. برای مطالعه­ی آن و بدست آوردن اطلاعات لازم از پارک سیسنگان می­توانید بر روی لینک مقابل https://bit.ly/2TyOSf5 کلیک نمایید.

دریاچه ارواح نوشهر

از مکان­های دیدنی دیگر نزدیک علی­آباد عسگرخان، دریاچه ارواح می­باشد که ورودی جاده منتهی به آن در فاصله 3 کیلومتری علی­آباد عسگرخان وجود دارد و شما می­توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از دریاچه ارواح بر روی لینک مقابل              https://bit.ly/2z0ex6O کلیک نمایید.

گل و گیاه جاسمین در کدام قسمت علی­ آباد عسگرخان واقع شده است؟

چنانچه قصد خرید گل و گیاه برای ویلا و یا محوطه ­سازی دارید، یکی از بزرگ­ترین و بهترین مراکز گل و گیاه شمال با تنوع زیاد را می­توانید در ابتدای ورودی جاده حسینی علی ­آباد عسگرخان واقع در ضلع غربی آن بیابید. در زیر می توانید تصاویر آنرا ببینید.

منطقه علی آباد عسگرخان

علی آباد عسگرخان سیسنگان

علی آباد عسگرخان نوشهر

امکان ورزش علی­ آباد عسگرخان شامل چه چیزهایی می­باشد؟

سالن ورزشی واقع در مرکز روستای علی­ آباد عسگرخان مازندران بصورت چند منظوره در حال فعالیت می­باشد و شامل سالن فوتسال، والیبان، کشتی، بوکس، ورزش­های رزمی و غیره می­باشد.

همچنین امکانات ورزشی سازمان برنامه و بودجه واقع در علی­ آباد عسگرخان نوشهر شامل استخر، زمین فوتبال شنی، زمین والیبال، سالن ورزش فوتسال و غیره در بعضی از وقت­ها در اختیار عموم قرار می­گیرد.

شخصیت­های معروف علی­ آباد عسگرخان کدامند؟

جناب آقای احد جاودانی با سابقه چندین ساله در حوزه خدمت­رسانی به مردم کشور در زیرمجموعه دولت جزو شناخته شده­ ترین افراد علی­ آباد عسگرخان نوشهر می­باشد.

ایشان با داشتن سمت­های مختلف در ادوار گذشته و دولت­های مختلف چهره شناخته شده ای می­باشند.

سوابق ایشان شامل، رئیس فرهنگ و ارشاد استان مازندران، رئیس اداره آب استان تهران، رئیس فرهنگ و ارشاد استان تهران و بسیاری سمت­های دیگر می­باشد.

نفر بعدی آقای دکتر ظفرمند می­باشد که ریاست بیمارستان طالقانی شهرستان چالوس، ریاست بیمه سلامت استان مازندران و غیره جزو سوابق پیشین ایشان می­باشد.

مشاوره ملکی جهت خرید و فروش در شمال کشور بویژه علی آباد عسگرخان را از کجا بگیریم؟

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با سابقه چندین ساله در حوزه املاک، ساخت وساز، خرید و فروش زمین و ویلا، پیمانکاری ساختمان و غیره، بصورت شبانه روزه و همه ساعته جهت مشاوره تخصصی در حوزه املاک، در خدمت شما سروران گرامی می باشد.

 

مشاوره ملکی حقوقی

این مجموعه سعی دارد تا با ایجاد فضایی مطمئن، شفاف و صادقانه، زمینه را جهت معاملات سالم و بدون استرس برای شما عزیزان فراهم نماید تا با دلی خوش و نگاهی امیدوارانه به آینده بتوانید در شمال کشور سرمایه گذاری نمایید.

تماس مستقیم با مدیریت : دکتر امامی  09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید