خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر

  • خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر (1)
  • خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر (2)
  • خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر

کد ملک : A2149

فروخته شد 2,300,000,000 تومان - ویلا شمال, ویلا نیم پیلوت
160 مترمربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر

 

متراژ:  زمین ۵۸۰ متر  / بنا ۱۶۰ متر

 

 

اسناد: سند شش دانگ مجوز ساخت

 

 

مشخصات : ۳خواب / محوطه کاری/ تراس / دید عالی

 

 

قیمت : دو میلیاردو سیصد میلیون تومان

 

 

 

 

با مراحل گرفتن سند شش دانگ در شمال کشور به صورت شفاف آشنا شوید!

 

خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر

خرید ویلا نیم پیلوت با سند شش دانگ در نوشهر

 امروزه خیلی از مشتریان عزیز جهت خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال، بدنبال ملکی با سند ششدانگ، سند تک برگی و یا سند مشاعی هستند و سنددار بودن ملک از اهمیت مهمی برایشان برخوردار می باشد.

 

اما خیلی از اوقات و در بیش از 80 درصد موارد در شمال کشور خرید و فروش ویلا و زمین بصورت قولنامه ای و اصطلاحاً شورایی معامله می گردد، که البته خیلی از این ملک های شورایی، دارای سند یا بنچاق اصلاحات اراضی می باشند که از آن طریق براحتی می توان جهت اخذ سند ششدانگ اقدام نمود.

نحوه ی اخذ سند زمین ششدانگ

مراحل گرفتن سند زمین شش دانگ در شمال کشور

هرچند داشتن سند اصلاحات اراضی برای گرفتن سند زمین شش دانگ الزامی نمی باشد. ولی می تواند قوت قلبی برای خریدار باشد. خیلی از ملک ها هم ممکن است حتی سند اصلاحات اراضی را هم نداشته باشند ولی ملک سالمی باشند.

 این مسئله به سالم بودن املاک مربوطه و تحقیقات محلی، تحقیق از شورا، دهیاری و غیره مربوط می شود. در ادامه چنانچه زمینی در شمال خرید نمودید و سند نداشت و جهت اخذ سند ششدانگ برای آن اقدام نمودید باید مسائل زیر را بخوبی در نظر داشته باشید.

مسائلی که برای گرفتن سند زمین شش دانگ در شمال باید بدانید

  • ابتدا اینکه زمینی که می خواهید خریداری نمایید حتماً باید داخل بافت طرح هادی روستای مورد نظر قرار داشته باشد و این را باید از مسئول فنی همان روستا بپرسید. در مورد انواع بافت زمین هم بطور مفصل توضیح دادیم و می توانید از طریق لینک مقابل ( https://bit.ly/2ukQ5Ok ) اطلاعات کامل را بدست آورید.
  • چنانچه زمین شما خارج بافت باشد به آن سند تعلق نمی گیرد. فقط در یک صورت برای زمین خارج بافت می توان سند گرفت که سه طرف این زمین، زمین های مجاور دارای سند باشند و یا اینکه زمین از چهار طرف به کوچه عمومی و… متصل باشد و امکان گسترش زمین وجود نداشته باشد.
  •  اما چنانچه زمین داخل بافت قرار داشته باشد در اینصورت براحتی می توانید برای گرفتن سند زمین شش دانگ آن اقدام نمایید. خاطرنشان می نمایم که به زمین خالی سند تعلق نمی گیرد و حتماً یک بنا، حتی یک بنای کوچک همانند انبار نیز باید داخل زمین موجود باشد تا بتوانید جهت اخذ سند ششدانگ عرصه و عیان اقدام نمایید.

اگر این موارد همگی بدرستی رعایت شود در مرحله بعد می توانید یک مهندس بر روی زمین آورده و کارهای نقشه کشی، GPS  و غیره را انجام داده و سپس از طریق این مدارک و یکسری مدارک شخصی مورد نیازتان در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، ثبت نام سند انجام دهید.

بعد از ثبت نام سند زمین مورد نظرتان، مراحل بعدی بوسیله پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در ابتدا یک زمان خاص جهت بازدید کارشناس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه تعیین می گردد.

می توانید برای خرید ویلا در منطقه مورد نظر خود را لینک های زیر کلیک کنید:

خرید ویلا ارزان نوشهر   قیمت ویلا در نور و چمستان  فروش ویلا ارزان در نمک آبرود فروش ویلا در رویان داخل شهرک

بعد از انجام کارشناسی و اعلام نظر کارشناسی، پرونده شما وارد مرحله هیأت در اداره شهرستان مربوطه می شود. در این مرحله استعلامات بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و غیره گرفته می شود و رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه، قاضی و غیره نیز پرونده را مطالعه نموده و در صورت نبود مشکل، پرونده شما به مرحله روزنامه سراسری جهت انتشار ارسال می گردد.

بعد آن در صورت نبود هیچ معترض، شمیم زمین شما انجام شده و سند تک برگی برایتان صادر می گردد. چنانچه در منطقه نوشهر تا رویان جهت گرفتن سند زمین شش دانگ برای ملک تان می خواهید اقدام نمایید.

جهت گذراندن مراحل اخذ سند ششدانگ ملک در شمال کشور می توانید از مشاوره مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال استفاده برده و کارتان را به افراد متخصص این مجموعه بسپارید.

همچنین خرید ویلا در شمال با سند تک برگی، خرید زمین در شمال با سند تک برگی و خرید و فروش ویلا زمین  با سند ششدانگ را از ما بخواهید تا در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید