خرید ویلا لاکچری نوساز در نوشهر

کد ملک : A3048

برای فروش 6,200,000,000 تومان - ویلا شمال
270 متر مربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا لاکچری نوساز در نوشهر

 

 

توضیحات ویلا: 
متراژ: زمین ۲۸۰ متر بنا ۲۷۰ متر
داخل بافت مسکونی 
آب ،برق،گاز نصب 
نوساز ،داخل مجتمع
۳خواب مستر ۲ سالن ۲ تراس محوطه کاری شده
روف گاردن
قیمت : شش میلیارد و دویست میلیون تومان
تماس: 09113900963

 

خرید ویلا لاکچری نوساز در نوشهر

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

بیوگرافی نوشهر

شهرستان نوشهر در غرب استان مازندران و در شمال کشور واقع شده است . یکی از نام های قدیمی این شهر دهنو می باشد.

طبق آخرین سرشماری که در سال ۹۵ انجام شد جمعیت این شهر حدود ۴۹ هزار نفر بوده است. چند نام قدیمی دیگر همانند خاچیک و حبیب آباد هم برای آن ذکر شده است.

سطح ارتفاع آن از سطح دریا 20/9-  متر می باشد. زبان مردم نوشهر زبان مازنی می باشد و به نوعی به گویش کجوری معروف است.

شهرستان نوشهر دارای روستاهای مختلفی می باشد که در زیر تعدادی از آنها را نام می بریم:

روستاهای بهجت آباد، کشکسرا، علی آبادمیر، موسی آباد، شمعجاران، درزیکلا، شوفسکاج، سنگتو، لتینگان، امیررود، مارگیرده، خیرود، بندپی، نجارده، مزگا، چلک، کهنه سرا، دزدک، چلندر، ملکار، انارور، علی آبادعسگرخان، توسکاتک، حمزده، سنگسرا، ملاکلا، تاج الدین کلا، صلاح الدین کلا، ونوش، نارنج بن، عزت، میانک، عالم کلا، وازیوار، سیاهرود، فراشکلا، منوچهرکلا، هندومرز و غیره جزو منطقه شهرستان نوشهر می باشد.

خرید ویلا لاکچری نوساز در نوشهر

بندر نوشهر

قدیمی ترین بندر استان مازندران متعلق به شهرستان نوشهر می باشد. بندر نوشهر در سال‌های اخیر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شده است و در آینده نزدیک نیز ممکن است به عنوان بازار آزاد انتخاب شود.

چنانچه فردی اقدام به خرید ویلا در شهر نوشهر نماید، می تواند پس از اثبات زندگی کردن در این منطقه کارت مرزنشینی دریافت نماید و بعد ها از مزیت‌های بازار آزاد نیز برخوردار شود.
هم اکنون نیز از طریق بندر نوشهر در زمینه‌های مختلف، واردات و صادرات کالا با کشورهای حاشیه دریای خزر انجام می‌شود.

بازار روز نوشهر

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان نوشهر، بازار روز نوشهر می باشد. این بازار قدمت تاریخی زیادی دارد و جزء بهترین و زیباترین بازارهای سنتی شمال می باشد.

این بازار شامل بازار ماهی فروشی، میوه فروشی، ترشیجات و غیره می باشد. ساختار جالب و زیبای این بازار در گرداگرد میدان ترازوی آن، نیز جلوه زیبایی به این بازار داده است.

خرید ویلا لاکچری نوساز در نوشهر

آرایش و چیدمان این بازار و فروش سنتی بازاریان و هیاهوی فروشندگان نیز زیبایی خاصی را به این بازار بخشیده است .

مراکز ورزشی

از مراکز ورزشی شهرستان نوشهر می‌توان به زمین فوتبال نوشهر، سالن‌های ورزشی فوتسال، هندبال و به ویژه کشتی این شهر اشاره کرد که ورزشکاران نامی زیادی را به ایران و جهان معرفی کرده است.

میدان های اصلی شهرستان نوشهر

از میدان‌های اصلی شهرستان نوشهر می‌توان به میدان آزادی، میدان همافران، میدان گاز، میدان کارگر، میدان مسجد و میدان دهخدا اشاره کرد.
پارک های نوشهر

از پارک های شهرستان نوشهر نیز می توان به پارک نوید، پارک نگین و غیره اشاره کرد که جزو زیباترین و سرسبزترین پارک های شمال کشور می باشند.

پارک نوید در سمت غربی شهر نوشهر و نزدیک میدان همافران قرار داشته و پارک نگین در سمت شرقی شرقی شهر نوشهر و ابتدای کمربندی نوشهر به سمت نور قرار دارد.
جاذبه گردشگری نوشهر و اطراف آن

بندر نوشهر، باغ اکولوژی نوشهر، چشمه تنگ دار، دریاچه ارواح، پارک سیسنگان، پلاژ ساحلی انارور، پلاژ ساحلی سیترا، دریاچه آویدر، آبشار آب پری، روستای حیرت، جنگل خانیکان، چشمه گردو، آبشار چلندر، آبشار خانیکان کشکسرا، چشمه نخ شمال، چشمه آبگرم لاروسر (بین نوشهر و چالوس)، پارک جنگلی سنگسرا، موزه کندلوس، دیو چشمه، آبشار اوسیاره  روستای انگل، جنگل ویسر، جنگل نهرودبار، موزه مردم شناسی کشکسرا، و بسیاری از مکان های دیدنی و تفریحی دیگر در شهرستان نوشهر وجود داشته و آماده میزبانی از شما سروران گرامی می باشد.
موقعیت استراتژیک نوشهر جهت سرمایه گذاری

خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر از اهمیت زیادی برای خریداران برخوردار می باشد چرا که به دلایل ذکر شده در مقاله مذکور، نوشهر می تواند تمام خواسته های یک فرد جهت سرمایه گذاری در شمال کشور را فراهم نماید.

در پایان خاطر نشان می شوم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با پرسنلی مجرب و کار آزموده و مشاورینی متخصص و متعهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های مختلف خرید و فروش زمین ، ویلا ، آپارتمان ، پیمانکاری ساختمان و ……. در شهرستان نوشهر ، رویان، نور ، چمستان، متل قو، نمک آبرود ، کلار آباد و غیره می باشد.

تماس با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

جهت آشنایی با خرید و فروش ویلا و زمین در شمال بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید