خرید ویلا دهکده سبز نوشهر

  • خرید ویلا در دهکده سبز (1)
  • خرید ویلا در دهکده سبز (2)
  • خرید ویلا در دهکده سبز (3)
  • خرید ویلا در دهکده سبز (4)

کد ملک : A2344

برای فروش 5,000,000,000 تومان - ویلا شمال
180 متر مربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

 خرید ویلا دهکده سبز نوشهر  

 

متراژ :۳۸۰متر‌زمین‌/۱۸۰متر‌بنا 

اسناد : با سند

مشخصات : منطقه ی دهکده‌سبز‌ در نوشهر/۳خوابه/۱۰سال ساخت /نیاز به باز سازی/ دید دریا و جنگل

 

قیمت : 5 میلیارد تومان 

 خرید ویلا دهکده سبز نوشهر  

دهکده سبز

آشنایی با مناطق

دهکده سبز نام منطقه ای در ضلع شرقی روستای ملکار از توابع شهرستان نوشهر می باشد و در 20 کیلومتری شهرستان نوشهر به نور قرار دارد و خرید فروش زمین و ویلا در نوشهر دهکده سبز از رونق زیادی برخوردار می باشد. شاید، اسم دهکده سبز تا به حال زیاد به گوش تان خورده باشد، اگر چنانچه به دنبال خرید ویلا در شمال به خصوص منطقه سیسنگان نوشهر و دهکده سبز بوده باشید.

 خرید ویلا دهکده سبز نوشهر  

این منطقه یک ورودی بسیار پهن و آسفالته ای دارد و بیش از 90 درصد ویلاها و ساکنین آنها غیربومی بوده و دارای تعداد زیادی شهرک و مجتمع می باشد که هر ساله مردم زیادی از اقسی نقاط کشور جهت مسافرت، خرید و فروش زمین ، ویلا و رهن و اجاره به این مکان عزیمت می نمایند.

شهرک های دهکده سبز

شهرک های مختلف در منطقه دهکده سبز وجود دارد که از بهترین و گران ترین شهرک های آن می تواند به شهرک گل کاغذی و شهرک دهکده سبز و مجتمع های بوستان 1 و 2 و … نام برد که بهترین مکان جهت خرید فروش زمین و ویلا در نوشهر دهکده سبز می باشند.

 

خرید فروش زمین و ویلا سند دار در نوشهر دهکده سبز

                            جنگل سیسنگان

جاذبه های دیدنی دهکده سبز

فاصله این منطقه با جنگل سیسنگان و سد خاکی آویدر که از جاذبه های دیدنی شهرستان نوشهر می باشد، کلا 4 کیلومتر می باشد. پلاژ ساحلی بسیار زیبای انارور نیز در فاصله 2 کیلومتری دهکده سبز قرار دارد.

منطقه دهکده سبز همانند بسیاری از مناطق دیگر نظیر، چلک، لتینگان، نخ شمال، سیسنگان، ونوش، انارور، چلندر، بندپی و غیره جزو برندهای شهرستان نوشهر جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال و منطقه نوشهر می باشد.

چنانچه خرید ویلا جنگلی در شمال به ویژه خرید ویلا جنگلی و شهرکی یا مستقل در اطراف نوشهر مدنظر شما می باشد، مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال، دهکده سبز را خدمت شما معرفی می نماید، چرا که این منطقه از همه جهات برازنده شما خریداران عزیز می باشد.

مشاوره خرید زمین و ویلای روف گاردن در دهکده سبز نوشهر

  فروش ویلا و یا فروش خانه در روستای ملکار نوشهر به چه صورت می­ باشد؟

خانه ­هایی که در روستای ملکار جهت خرید یا فروش وجود دارند عمدتاً به شکل فلت (همکف)، نیم پیلوت (پارکینگ­ دار)، دوبلکس، روف گاردن (دارای حیاط خلوت) و تریپلکس می­ باشند.

ویلای روف گاردن به دلیل داشتن حیاط خلوت در سقف آخر، دارای سطح ارتفاع بالایی بوده و ویو و دید بسیار عالی و زیبایی را به دریا و جنگل دارا می ­باشد.

فروش ویلا و زمین هم ممکن است بصورت شورایی، سند تک برگ، سند مشاع و غیره اتفاق بیفتد.

فروش این ویلاها نیز به دو صورت نقدی و یا شرایطی می ­باشد. معمولاً در زمان­ هایی که ساخت و ساز و خرید و فروش رونق نداشته باشد، شرایط نقدی و اقساطی با همدیگر، اجرا می­ شود.

 شرایط اقساطی فروش نیز از یک مالک با مالک دیگر متفات است. بعضی ­ها یک سوم تا نصف مبلغ را نقد دریافت می­ کنند و مابقی را در شرایط 2 الی 3 ماه و یا 6 ماهه طلب می­ نمایند.  البته خاطرنشان می­نمایم که این قضیه بسته به نیاز مالی و یا استراتژی فروش مالک دارد.

فروش خانه قدیمی یا خانه روستایی نیز در روستای ملکار و سایر روستاها امکان­ پذیر می­ باشد. در حقیقت در این موارد بیشتر پول زمین محاسبه شده و پول خانه یا ویلای روستایی و قدیمی کمتر مورد محاسبه قرار می­ گیرد.

مشاوره

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال نیز تسلط خاصی به منطقه دهکده سبز داشته و در واقع در مجاورت دهکده سبز واقع شده و این نوید را به شما می دهیم که با خاطرات خوبی از این منطقه انشاءالله در آینده همراه خواهید شد.

تماس با مدیریت : دکتر امامی  09113900963

 دهکده سبز

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید