خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

کد ملک : A1990

فروخته شد 2,700,000,000 تومان - ویلا جنگلی, ویلا شمال
250 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

 

این ویلا از نوع دوبلکس بوده و دارای 250 زمین و 250 بنا می­باشد. به لحاظ اسناد دارای مجوز ساخت بوده و امتیازات آب، برق و گاز را دارا می­باشد. ویلای مرتبط دارای دوطبقه با سقف شیروانی می­باشد. برای رسیدن به این ویلا پس از طی مسیر بسیار زیبا و سرسبز در شمال کشور و بین شهرهای نوشهر تا رویان به این ویلا خواهید رسید. حیاط­سازی این نوع ویلاها اکثر با سنگ کوهی، واش بتن، بتن و غیره می­باشد. گل­کاری و محوطه کاری آن نیز با گل­ها و درختان مختلف زینتی و فصلی و کاج­های متنوع آراسته شده است.

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

 

در طبقه اول یک سالن و آشپزخانه و یک اتاق­خواب را مشاهده می­نمایید. همچنین یک سرویس بهداشتی در طبقه اول وجود داشته که از سالن و اتاق­خواب به آن دسترسی وجود دارد. از داخل ویلا و از طبقه اول، پله­های زیبا با نرده چوبی چشم­نواز برای دسترسی به طبقه دوم تعبیه شده است. در طبقه دوم یک سالن و دو اتاق­خواب وجود دارد. بعضی از ویلاها 4 خوابه هستند و در طبقه دوم 3 خواب وجود دارد. خواب­های طبقه بالای این ویلا مستر هستند و سرویس بهداشتی و حمام داخل خود اتاق­خواب وجود دارد. یکی از بهترین نقاط این ویلا مربوط به تراس آن می­باشد که دید بسیار عالی به مناظر اطراف آن دارد. تراس خوب و بزرگ در ویلاهای شمال برای اکثر مشتریان از اولویت بالایی برخوردار است و مکانی جهت دور هم­نشینی و لذت بردن از آب و هوا و مناظر شمال می­باشد.

 

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

 

نورپردازی خوب این ویلا نیز از امتیازات دیگر آن می­باشد. سقف اول ویلاهای دوبلکس معمولاً از کناف و یا چوب لمبه می­باشد و در بعضی ویلاها ترکیبی از کناف و چوب می­باشد. سقف دوم بیشتر از چوب لمبه می باشد و بعضی از ساختمان­ها از کناف استفاده می­کنند. پنجره بزرگی در سالن طبقه اول و سالن طبقه دوم هم، جهت نورگیر بهتر و هم جهت مشاهده ویوی عالی مناظر اطراف و جنگل و دریا در ویلاهای دوبلکس تعبیه شده است.

 

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

 

نگهبانی و امنیت ویلا نیز تضمین شده و حق شارژ سالیانه آن نیز با توافق طرفین، قابل توافق می­باشد. در پی این ساختمان از میله­گرد استفاده شده و ستون­های آن نیز با میله­ گرد و بتن ساخته شده است. سقف اول ویلا نیز با تیرچه، یونولیت و بتن آماده­سازی شده است. سقف دوم آن با آهن سربندی شده و روی آهن با ایرانیت، آندولین، آندو ویلا، حلب و… معمولاً پوشیده می­شود. نمای بیرونی این نوع ویلا ها معمولا بصورت دیوار سفید یا ترکیبی از چوب و دیوار سفید و یا ترکیبی از سنگ های مختلف و دیوار سفید می باشد. همچنین ترکیب ورق مشکی در قسمت پیشانی تراس و شیروانی، سنگ میگون مشکی در قسمت کرسی ساختمان و چوبکاری نمای بیرونی هم می تواند زیبایی خاصی به این نوع از ویلاها ببخشد.

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

خرید ویلا جنگلی در شمال، منطقه ی چلک نوشهر

 

این ویلا (شهرکی ) بوده و مشخصات یک ویلای (شهرکی ) را دارا می­باشد که در همین سایت توضیح داده شده است. در اطراف این ویلا چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که متعلق به مالکین تهرانی و سایر نقاط کشور می­باشد. فاصله این ویلا از جاده ساحلی و جنگل زیاد نمی­باشد و کل مسیر جنگل تا دریا در این منطقه بین یک تا سه کیلومتر می­باشد. چنانچه خرید ویلای شما بصورت قولنامه­ای و شورایی باشد می­توانید با رجوع به دفتر شورا و دهیاری این منطقه و محله آن، به آن اعتبار ببخشید و که رهگیری نیز از املاک می­توانید دریافت نمایید.

 

جهت آشنایی با منطقه چلک نوشهر لینک زیر را لمس کنید :

 

خرید و فروش زمین و ویلا در ریاست جمهوری چلک

 

 

نکته پایانی : شما سروران گرامی می توانید جهت بازدید این ویلا و همچنین ویلاهای مشابه آن با مشاورین مجرب مجموعه ی بانک اطلاعاتی املاک شمال در تماس باشید و با اطمینان خاطر به ملک ایده آل خود دست یابید. محیط مجموعه و مشاوره ی مشاورین به دور از تعاریف کذب و بزرگ نمایی بوده و کارشناسان ما از ابتدا تا انتهای خرید در کنار شما خواهند بود. جهت مشاهده ی موارد دیگر به سایت و یا کارشناسان مراجعه نمایید.

 

تماس با مدیریت : 09113900963 دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید