خرید زمین سند دار شمال

کد ملک : A2993

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین سند دار شمال

 

فروش زمین شمال نوشهر

متراژ : حدود ۵۰۰/۶۰۰مترار

مدارک : سند تک برگ داخل بافت

نزدیک به جاده

قیمت :متری ۱۲ میلیون

تماس:09113900963

خرید زمین سند دار شمال

آشنایی با شهرستان نوشهر

آشنایی با مناطق

مزیت های شهرستان نوشهر جهت سرمایه گذاری عبارتند از :
1-شهرستان نوشهر بعنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شده و در سالهای آینده، منطقه آزاد شناخته خواهد شد و شما عزیزان می توانید با تهیه کارت مرز نشینی از طریق بندر نوشهر به مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر بپردازید.

2- احداث جاده ساحلی نوشهر به رویان شروع شده و این جاده قرار است در سالهای آینده برای استفاده گردشگران و توریست از اقصی نقاط کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

3- شهرستان نوشهر از طریق جاده چالوس و جاده هراز به پایتخت کشور یعنی تهران، راه عبور داشته و به راحتی شما سروران گرامی می توانید از این جاده ها به شمال کشور تردد نمایید.

4- نزدیکی فاصله دریا به جنگل در منطقه شهرستان نوشهر تا رویان، به ویژه نوشهر تا سیسنگان، نیز از مزیت های دیگر این شهرستان می باشد و در هیچ جای دیگر شمال، این نزدیکی را نمی توانید مشاهده کنید.

خرید زمین سند دار شمال

5- شهرستان نوشهر همچنین دارای فرودگاه جهت پرواز به سراسر کشور بویژه تهران بوده و در ایام شلوغ و تعطیلات می توانید از این پتانسیل شهرستان نوشهر نیز استفاده نمایید.

6- به دلیل جاده کمربندی وسیع که از جاده چالوس به سمت نوشهر و رویان در این شهرستان وجود دارد، بنابراین به هیچ وجه در ایام شلوغ سال ترافیک نخواهید داشت و در کمترین زمان ممکن می توانید وارد ملک خودتان شوید.

7-شما عزیزان می توانید همچنین شواهد موجود برای اثبات ادعای ما جهت انتخاب نوشهر به عنوان بهترین منطقه جهت سرمایه گذاری را در حرکتهای عظیمی که جهت احداث هتل پنج ستاره در این منطقه شده، مشاهده نمایید. هتل پنج ستاره اقای کبیری در چلک،خریداری 4 هکتار زمین ساحلی توسط آقای حسین ثابت در روستای انارور شهرستان نوشهر جهت تاسیس هتل، خریداری زمین
ساحلی جهت تاسیس هتل 5ستاره توسط آقای انصاری در منطقه کهنه سرا شهرستان نوشهر و چندین و چند پروژه دیگر که اخیرأ در منطقه شروع به فعالیت نمودند نشان دهنده آینده روشن و شفاف این منطقه جهت سرمایه گذاری و خرید زمین در نوشهر می باشد.
مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال، با کادری مجرب از مشاورین متخصص و متعهد آماده همکاری و مشاوره در خصوص خرید زمین در شمال، خرید ویلا در شمال، خرید آپارتمان در شمال،خرید آپارتمان در شمال و خرید و فروش ملکهای تجاری، جنگلی و ساحلی و … به صورت شبانه روزی و همه روزه برای شما عزیزان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر لینک زیر کیلیک فرمایید.

خرید زمین در نوشهر

تماس مستقیم با مدیریت 

09113900963 دکتر امامی

 

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید