خرید زمین جنگلی در نوشهر

  • IMG_20210827_223547
  • IMG_20210827_223553
  • IMG_20210827_224858

کد ملک : A2856

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین جنگلی در نوشهر

 

 

مشخصات :

منطقه : چلندر نوشهر
سند تک برگ
زمین دیوار کشی
قابل تفکیک
مشاع جنگلی
آب برق گاز
دید جنگل عالی 
متری ۵ میلیون تومان
تماس ۰۹۱۱۳۹۰۰۹۶۳

خرید زمین جنگلی در نوشهر

آگهی فروش زمین در شمال :

آشنایی با مناطق

آگهی فروش زمین در شمال در اکثر منابع تبلیغاتی همانند سایت ها، روزنامه، فضای مجازی و بسیاری موارد دیگر مشاهده می شود. به دلیل نزدیکی شمال کشور به ویژه استان مازندران به پایتخت کشور، خرید و فروش زمین در منطقه شمال کشور از رونق بالایی برخوردار است و همه ساله افراد زیادی از مناطق مختلف کشور به این منطقه عزیمت می نمایند.

آگهی فروش زمین در شمال به ویژه استان مازندران و بالاخص غرب مازندران یعنی شهرهای محمودآباد، چمستان،نور،رویان،نوشهر،چالوس،کلارآباد، متل قو، نمک آبرود، به میزان زیادی امروزه مشاهده می شود ولی متاسفانه خیلی از این آگهی ها به دروغ بوده و بعضی از مشاورین املاک فقط در صدد جذب مشتری بوده و از این طریق متأسفانه فقط می خواهند مشتری را به منطقه شمال آورده و سپس ملکهای دیگر را با قیمت های دیگر نشان دهند.

خرید زمین جنگلی در نوشهر

آگهی فروش زمین در شمال در سایت بانک اطلاعات املاک  شمال (www.amlakshomal.net) به وفور موجود می باشد و شما سروران گرامی می توانید با دیدن قیمت زمین های مختلف، قبل از بازدید از فایل، استعلام قیمت نهایی و یا استعلام موجود بودن ملک را انجام دهید.

و با مشاوره تخصصی همکاران ما، ان شاالله بتوانید بهترین ملک را خرید نمایید. برای مشاهده ملک های ما، لطفا فایل های موجود در سایت را مشاهده نمایید و سپس از طریق تماس با مشاورین ما، درخواست فایل مورد نظر خود را بنمایید.

جهت آشنایی با منطقه چلندر نوشهر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید .

خرید زمین در چلندر

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید