مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

علی آباد عسگرخان نوشهر کجاست؟ آشنایی با منطقه علی­ آباد عسگرخان

علی آباد عسگرخان مازندران

علی آباد عسگرخان نوشهر کجاست؟ آشنایی با منطقه علی­ آباد عسگرخان

علی آباد عسگرخان مازندران

نقشه علی ­آباد عسگرخان چیست و در کجای ایران واقع شده است؟

از طریق گوگل مپ نقشه علی­ آباد عسگرخان در پایین کاملاً مشخص می­باشد.

 

 

روستای علی ­آباد عسگرخان کجاست و چگونه می­توانیم آنرا را پیدا کنیم؟

علی­ آباد عسگرخان در 23 کیلومتر شهرستان نوشهر و حدود 25 کیلومتری شهر نور و حدود 17 کیلومتری شهر رویان قرار دارد.

تعداد جمعیت بومی آن حدود 1680 نفر بر اساس سرشماری سال 1385 می­باشد و از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه­های البرز از شرق به روستای توسکاتک و از جنوب به روستای انارور متصل می­باشد.

این روستا تقریباً دارای 4 ورودی به داخل آن می­باشد که شامل ورودی­ های شهید فرسیان، خیابان حسینی، ورودی مرکزی و اصلی علی ­آباد عسگرخان و ورودی قسمت شرقی این محل می­باشد.

 

قیمت ویلا و زمین در علی آباد عسگرخان نوشهر

تقریباً تمامی امکانات اولیه و موردنیاز جهت زندگی روزمره در این منطقه وجود دارد و نیاز به خروج از این محل جهت تهیه مواد اولیه و مصرفی نمی­باشد.

همانند همه روستاهای دیگر، این منطقه نیز دارای دفتر دهیاری و شورای اسلامی می­باشد و همه امور اداری روستا، خرید و فروش ملک، استعلامات آب، برق، گاز و… زیر نظر این دفتر قابل انجام می­باشد.

این روستا در نوار ساحلی خزر در استان مازندران قرار دارد. فاصله بین جنگل و دریا در این روستا بین 2 الی 3 کیلومتر می­باشد.

فروش زمین در علی آباد عسگرخان به چه صورت می­باشد؟

فروش زمین در علی­ آباد عسگرخان بصورت زمین جنگلی و زمین ساحلی می­باشد. زمین جنگلی و ساحل نیز بصورت مستقل و یا شهرکی می­باشند.

یکسری از زمین­ها نیز بصورت تجاری جنگلی و تجاری ساحلی هستند. بیش از 90 درصد زمین­های علی ­آباد عسگرخان در بخش جنگلی، بصورت شورایی بوده و مابقی سند دار می­باشند.

در بخش ساحلی بیشتر زمین­ها سنددار بوده و قیمت آن­ها نیز تقریباً 2 تا 3 برابر زمین­های جنگلی می­باشد.

 فروش ویلا در علی­ آباد عسگرخان مازندران به چه صورت می­باشد؟

فروش ویلا در روستای علی­ آباد عسگرخان بصورت ویلای فلت، دوبلکس، تریپلکس، روف گاردن، نیم پیلوت و غیره می­باشد. همچنین در این منطقه ویلای ساحلی، جنگلی و ییلاقی نیز وجود دارد. قیمت ویلاها در این مکان متفاوت بوده و از چند صدمیلیون تا چند میلیارد، رنج قیمت ویلاهای منطقه باشد.

شهرک­های علی­ آباد عسگرخان کدامند؟

خرید ویلا در علی­ آباد عسگرخان از دیرباز متداول بوده و شهرک­های مختلفی نیز در این روستا دایر شده است. شهرک­های سی­ گل، مرغابی، عرفان، شهرک­های جاده شکارگاه، ستاره شمال، پدیده، شعبانی، شهرک یسنی و غیره جزو شهرک­های برند علی آباد عسگرخان می­باشد.

یکی از بهترین شهرک­های علی­ آباد در ابتدای ورودی جاده حسینی متعلق به شهرک شعبانی بوده، که با جاده کمتر از 100 متر فاصله داشته و دسترسی بسیار عالی به جاده و امکانات اطراف دارد.

روبروی خیابان خط حاجی در روستای علی­آباد عسگرخان نیز یک مسیر ماشین­رو به سمت ساحل دریا وجود دارد که براحتی می­توان از طریق آن به ساحل دریا رسید.

مجموعه تفریحی سازمان برنامه و بودجه(مجتمع بهارستان) علی ­آباد عسگرخان کجا واقع شده است؟

مجموعه تفریحی سازمان برنامه بودجه کشور در قسمت شرقی روستای علی­ آباد عسگرخان و در نوار ساحلی واقع شده است.

 

قیمت زمین در علی آباد عسگرخان

همچنین دارای امکانات آشپزخانه عمومی، سونا، استخر، جکوزی، سوئیت، سوپرمارکت و غیره برای استفاده کارکنان آن می­باشد و فقط متعلق به کارکنان برنامه بودجه کشور می­باشد.

مکان­های دیدنی و تفریحی نزدیک به علی­ آباد عسگرخان کجاست؟

پارک سیسنگان نوشهر

یکی از مکان­های زیبا و مفرح نزدیک علی­آباد عسگرخان، پارک جنگلی سیسنگان می­باشد که در فاصله 3 کیلومتری از آن قرار دارد. برای مطالعه­ی آن و بدست آوردن اطلاعات لازم از پارک سیسنگان می­توانید بر روی لینک مقابل https://bit.ly/2TyOSf5 کلیک نمایید.

دریاچه ارواح نوشهر

از مکان­های دیدنی دیگر نزدیک علی­آباد عسگرخان، دریاچه ارواح می­باشد که ورودی جاده منتهی به آن در فاصله 3 کیلومتری علی­آباد عسگرخان وجود دارد و شما می­توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از دریاچه ارواح بر روی لینک مقابل              https://bit.ly/2z0ex6O کلیک نمایید.

گل و گیاه جاسمین در کدام قسمت علی­ آباد عسگرخان واقع شده است؟

چنانچه قصد خرید گل و گیاه برای ویلا و یا محوطه ­سازی دارید، یکی از بزرگ­ترین و بهترین مراکز گل و گیاه شمال با تنوع زیاد را می­توانید در ابتدای ورودی جاده حسینی علی ­آباد عسگرخان واقع در ضلع غربی آن بیابید. در زیر می توانید تصاویر آنرا ببینید.

منطقه علی آباد عسگرخان

علی آباد عسگرخان سیسنگان

علی آباد عسگرخان نوشهر

امکان ورزش علی­ آباد عسگرخان شامل چه چیزهایی می­باشد؟

سالن ورزشی واقع در مرکز روستای علی­ آباد عسگرخان مازندران بصورت چند منظوره در حال فعالیت می­باشد و شامل سالن فوتسال، والیبان، کشتی، بوکس، ورزش­های رزمی و غیره می­باشد.

همچنین امکانات ورزشی سازمان برنامه و بودجه واقع در علی­ آباد عسگرخان نوشهر شامل استخر، زمین فوتبال شنی، زمین والیبال، سالن ورزش فوتسال و غیره در بعضی از وقت­ها در اختیار عموم قرار می­گیرد.

شخصیت­های معروف علی­ آباد عسگرخان کدامند؟

جناب آقای احد جاودانی با سابقه چندین ساله در حوزه خدمت­رسانی به مردم کشور در زیرمجموعه دولت جزو شناخته شده­ ترین افراد علی­ آباد عسگرخان نوشهر می­باشد.

ایشان با داشتن سمت­های مختلف در ادوار گذشته و دولت­های مختلف چهره شناخته شده ای می­باشند.

سوابق ایشان شامل، رئیس فرهنگ و ارشاد استان مازندران، رئیس اداره آب استان تهران، رئیس فرهنگ و ارشاد استان تهران و بسیاری سمت­های دیگر می­باشد.

نفر بعدی آقای دکتر ظفرمند می­باشد که ریاست بیمارستان طالقانی شهرستان چالوس، ریاست بیمه سلامت استان مازندران و غیره جزو سوابق پیشین ایشان می­باشد.

مشاوره ملکی جهت خرید و فروش در شمال کشور بویژه علی آباد عسگرخان را از کجا بگیریم؟

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با سابقه چندین ساله در حوزه املاک، ساخت وساز، خرید و فروش زمین و ویلا، پیمانکاری ساختمان و غیره، بصورت شبانه روزه و همه ساعته جهت مشاوره تخصصی در حوزه املاک، در خدمت شما سروران گرامی می باشد.

 

مشاوره ملکی حقوقی

این مجموعه سعی دارد تا با ایجاد فضایی مطمئن، شفاف و صادقانه، زمینه را جهت معاملات سالم و بدون استرس برای شما عزیزان فراهم نماید تا با دلی خوش و نگاهی امیدوارانه به آینده بتوانید در شمال کشور سرمایه گذاری نمایید.

تماس مستقیم با مدیریت : دکتر امامی  09113900963

دیدگاهتان را بنویسید