مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلا فلت (همکف) در شمال

خرید ویلا فلت (همکف) در شمال

جهت خرید ویلا فلت (همکف) در شمال ابتدا باید با این نوع از ویلاها در شمال کشور آشنا شوید و سپس اقدام به خرید ویلا فلت (همکف) در شمال نمایید.

ویلای فلت یا همان ویلای همکف بصورت تک طبقه بر روی زمین ساخته می شود و معمولا 5 الی 7 پله از حیاط ویلا تا درب ورودی ویلا فاصله می باشد.

ویلای فلت در شمال کشور به وفور مشاهده می شود بویژه در سالهای دورتر تعداد این ویلاها خیلی بیشتر از امروز بوده است.

اما اخیرا به دلیل گرانی زمین ، اکثر ویلاها بصورت دو طبقه یا دوبلکس و روف گاردن و چند طبقه ساخته می شوند.

برای ساخت ویلای فلت در شمال کشور، ابتدا باید زمین مورد نظر جهت نخاله ریزی و سپس کوبیدن با غلطک مهیا شود.

در ادامه پی ساختمان با میله گرد توسط آرماتور بند و مطابق با نقشه مهندسی اجرا می گردد. بعد از آن کار بتن ریزی پی انجام می شود.

پس از آن ستون های کرسی علم می شود و بتن آن ریخته شده و  کرسی ساختمان با بلوک چیده می شود.

مرحله بعدی پر کردن داخل کرسی ساختمان با نخاله ، ماسه، مخلوط و … می باشد. بعد این، علم کردن ستونهای 3 متری (بسته به سلیقه مالک) و سپس کلاف نمودن ستونها و در ادامه آن سربندی کلی ساختمان می باشد.

متراژ ساخت ویلای فلت در شمال بسته به متراژ زمین موجود می تواند متفاوت باشد.

تیغه چینی دیوار داخلی ساختمان و جدا کردن اتاق خوابها، سرویس بهداشتی و سالن و آشپزخانه و تعمیر سیاه و سفید مرحله بعدی سفت کاری ساختمان فلت می باشد.

بعد کروم گرفتن و قبل از تعمیر سیاه توسط بنا نیز، لوله کش و برقکار و سایر کارهای تاسیساتی می تواند انجام شود.

جا زدن چارچوب در ها و فریم پنجره ها نیز در این مرحله و قبل تعمیر می تواند انجام شود.

مرحله بعد نبش گیری در و پنجره و … می باشد. در ادامه کار، نمای بیرونی ساختمان با نقشه های روز موجود بوسیله ، ابزار کاری، آجر،سنگ، فلاشینگ و هر طرح دیگری که مورد نظر کارفرما باشد، می تواند اجرا شود.

ویلای فلت معمولا دارای دارای 2 اتاق خواب می باشد ولی بعضی ها هم یک خوابه می باشند.

خواب این ویلاها نیز در نقشه های جدید بیشتر بصورت مستر می باشند(سرویس داخل اتاق خواب).

در بدو ورود به این نوع ویلاها با سالن و سپس آشپزخانه و در کنار آنها با اتاق خواب مواجه می ­شوید.

امروزه در سقف اکثر ویلاهای نوساز فلت در طبقه همکف داخل سالن، آشپزخانه و اتاق خوابها از کناف و یا چوب لمبه و یا ترکیبی از هر دو استفاده می شود.

کابینت هم در اکثر ویلاها  ام ­دی­ اف ، های­گلاس و یا ممبرن می ­باشد.

از مزیت­های ویلای فلت می­توان به تعداد کم پله­ های آن اشاره کرد، این موضوع برای خانواده­ هایی که افراد پیر و سالمند دارند بسیار حائز اهمیت می­ باشد.

جهت خرید ویلا فلت (همکف) در شمال باید بدانید که در ساخت ویلای فلت از چه مصالح مختلف رایج برای ساختمان سازی استفاده می شود.

گرمایش این نوع ویلا ها معمولا پکیچ و گاز بوده و پنجره­ های آن معمولاً از نوع دوجداره می­ باشند.

در حیاط ­سازی ویلاهای فلت (همکف) در شمال معمولاً از سنگ بیس، سنگ کوهی، واش بتن و غیره استفاده می­ شود.

برای ساخت دروازه ساختمان در ابتدای ورودی ویلا نیز ترکیب آهن و چوب ضد آب می ­تواند زیبایی خاصی به نمای بیرونی ویلای فلت ببخشد.

بالای 90 درصد موارد برای درب ورودی ویلا، از درب ضدسرقت استفاده می­ شود.

در ویلای فلت شهرکی در شمال معمولاً دیوارهای حیاط کوتاه می­ باشند و با تعمیر سیاه و سفید و یا تعمیر به اصطلاح تگری به رنگ سفید در می ­آیند که البته اگر با ورق مشکی بر روی دیوار کار شود نمای زیبایی به محوطه و خود ویلا خواهد داد.

سقف ویلای همکف (فلت) نیز معمولاً با حلب، آندولین، آندوویلا، ایرانیت و یا غیره پوشیده می ­شود.

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید ویلا فلت (همکف) در شمال بویژه نوشهر و رویان می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید.

یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند.

در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.