مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلای مستقل در شمال بصورت جنگلی و ساحلی

خرید ویلا جنگلی مستقل در شمال

خرید ویلای مستقل در شمال بصورت جنگلی و ساحلی

 

خرید ویلای مستقل در شمال بصورت جنگلی و ساحلی یا به عبارتی غیرشهرکی، به دلایل مختلف، اولویت اصلی بسیاری از خریداران ویلا در شمال کشور می باشد. ویلای مستقل در یک تعریف ساده عبارت است از ویلایی که بصورت تک اداره شود و درون مجموعه یا شهرک نباشد و اختیار کامل آن بر عهده خود مالک می باشد.

مزیت های ویلای مستقل

یکی از علت های مهم خرید ویلای مستقل در شمال بصورت جنگلی و ساحلی، توسط خریداران، عدم محدودیت های مربوط به ویلاهای شهرکی می باشد و مالک می تواند با معیارهای خودش به استفاده از ویلای مربوطه بپردازد.

چرا که در ویلاهای شهرکی ضوابط و قوانین خاصی وجود دارد. آزادی عمل در ویلاهای مستقل نسبت به ویلاهای شهرکی نیز بیشتر می باشد. همچنین در ویلای مستقل بنابر اختیار خود مالک، حق شارژ برای نگهداری ویلا نیز وجود نخواهد داشت.

البته مالکین ویلای مستقل می توانند فردی را بعنوان سرایدار و نگهبان ملک خود انتخاب نمایند. همچنین محدودیت رفت و آمد در ویلای مستقل وجود ندارد و در ایام تعطیلات تا پاسی از شب می توانید بدون هیچ مزاحمتی به گذراندن اوقات فراغت بپردازید.

خرید ویلا جنگلی مستقل در شمال

خرید ویلا ساحلی مستقل در شمال

اکثر ویلاهای مستقل با متراژ بالا، بصورت ویلا باغ می باشند که امروزه طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. چرا که اکثر هموطنان از کلانشهرهای بزرگ برای خرید ویلای مستقل در شمال بصورت جنگلی و ساحلی، عزیمت می نمایند و دنبال مکانی هستند که متراژ بزرگتری داشته باشد و فضای سبز و درختان زیادی را شامل شود تا کمی بتواند از مشکلات زیاد کلانشهرها همانند ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی، آپارتمان نشینی و … را بکاهد.

ویلای مستقل در بخش ساحلی می تواند به دو صورت وجود داشته باشد:

حالت اول:

ویلای ساحلی مستقل از جاده به دریا، یعنی یک ویلای ساحلی کاملا اختصاصی که از خود جاده اتوبان تا لب آب دریا مختص خود مالک می باشد.

حالت دوم:

ممکن است گاهی اوقات یک کوچه یا خیابان از جاده تا لب ساحل دریا وجود داشته باشد و سپس چندین ویلا بصورت مستقل و اختصاصی در این مسیر ساخته شود.

مشاوره در زمینه املاک

بانک اطلاعات املاک شمال

جهت خرید ویلای مستقل در شمال بصورت جنگلی و ساحلی، بویژه منطقه نوشهر رویان متل قو کلارآباد و .. می توانید با تماس و برقراری ارتباط با مشاورین متخصص مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در سریعترین زمان ممکن به خواسته تان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید