مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلاهای قسطی در شمال

خرید ویلای قسطی در رویان
خرید ویلاهای قسطی در شمال
خرید ویلاهای قسطی در شمال:
Image result for ‫مازندران و گیلان‬‎
خرید ویلای قسطی در شمال و نقاط مختلف استان مازندران و گیلان انجام پذیر می باشد. در شمال ایران بویژه استان مازندارن و شهرهای واقع در غرب این استان، ویلاهای متنوعی با قیمت های متفاوت موجود می باشد. بسته به متراژ زمین و بنای ساختمان و همچنین موقعیت جغرافیایی و مکان ملک مورد نظر، همچنین برند بودن شهر و منطقه مد نظر، قیمت ویلاها متفاوت می باشد.

خرید ویلا قسطی در شمال

بر همین اساس از چندصد میلیون تا چند میلیارد قیمت ویلاهای موجود در این استان ها بویژه استان مازندران می باشد. بسته به اینکه در کدام یک از قسمت های استان مازندارن بخواهید ویلا خرید نمایید، شرایط اقساطی آن نیز متفاوت می باشد. همچنین مسایل مختلفی همانند نیاز مالی فروشنده، شرایط فروش فروشنده، عرف منطقه در فروش اقساطی ویلا، میزان نقدینگی ابتدایی خریدار و … در اقساط کوتاه و یا بلند مدت خرید ویلای قسطی در شمال تأثیر گذار می باشد.
خرید ویلا قسطی در شمال

خرید ویلا قسطی در شمال

در شهرهای رویان، نوشهر، چالوس، نمک آبرود، کلارآباد، هچیرود، نور چمستان،متل قو، عباس آباد، نشتارود، تنکابن و رامسر و … شرایط اقساطی معمولأ بصورت یک سوم و یا نصف نقد و ما بقی تا 3 الی 6ماهه انجام پذیر می باشد و این به عرف منطقه نیز بستگی دارد، ولی گاهی اوقات با توجه به نیاز فروشنده به فروش ملک خود، استثنائاتی هم وجود دارد و شرایط یکساله و بیشتر هم ممکن است اتفاق بیفتد.
Image result for ‫صداقت کاری‬‎
برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره مشاورین برتر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به خواسته خود برسید و به هدف خود نزدیکتر شوید و در نهایت با یک خرید خوب و مطمئن، بتوانید سالیان سال از خرید خود لذت ببرید. بزرگترین افتخار مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال صداقت در گفتار و عمل می باشد، بنابراین هر سوالی که در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال کشور دارید و به اطلاعات شما در زمینه خرید ملک در شمال کمک میکند از ما بپرسید تا با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید. قبل از حرکت به سمت شمال نیز در مورد ملک هایی که در سایت املاک شمال دیده اید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا از موجود بودن آن استعلام بگیرید زیرا گاهی اوقات ممکن است بروز رسانی اطلاعات سایت با تاخیر انجام گیرید.
تماس با مدیر سایت : 09113900963  دکتر امامی

دیدگاهتان را بنویسید